מה עושים בספא?

דבר נוסף שהמצטרפים החדשים לספא עשויים שלא להיות מודעים אליו הוא שבדרך כלל המטפל יוצא מהחדר כדי לפרוש, מוריד את החלוק וקפץ על כורסת השיזוף, ולהיפך בסיום הטיפול. בעוד שחלק ממכוני ספא אירופיים נוטים להיות חופשיים ורגועים יותר עם גוף עירום, רוב מטפלי הספא המקצועיים מאומנים בטכניקות כיסוי ספציפיות והחלק היחיד בגוף שנחשף הוא החלק בגוף עליו אתה עובד. ...

בעוד מגבות וחלוקי רחצה זמינים בספא, אתה יכול להביא משלך אם אתה מקפיד על דברים כאלה. המטרה של חופשת ספא היא להפוך אותה לנוחה ככל האפשר, אז אם יש לכם חלוק מיוחד שגורם לכם להרגיש מיוחדים, אולי כדאי שתשקלו לרכוש אחד כזה.

אם אתה רוצה רק טיפולי יופי ועיסויים-פעילויות שלא דורשות הרטבה-ייתכן שתזדקק לנעלי בית נוחות בלבד. רוב מכוני הספא מספקים מוצרי טיפוח אישיים יוקרתיים, כמו מסכות פנים, כך שבדרך כלל אין צורך לארוז אותם בעצמכם.

לפני היציאה מהספא

ייתכן שתישאל אם אתה מעוניין לקנות גרסאות בגודל מלא של המוצרים המשמשים בטיפולים שלך, או אם אתה משלם כדי להיות חבר קבוע אם אתה מבקר בספא המועדון. לקוחות אלו יראו בספא שלכם משאב חובה להתחדשות וכפינוק מיוחד להשלמת יום ההרפיה שלהם.

עסקי ספא היום מרוויחים כסף על ידי חיוב לקוחות עבור מוצרי טיפוח

טיפולים ושירותים שונים. חברות ספא יום מרוויחות כסף גם על ידי השכרת מקומות לקבלנים עצמאיים המספקים שירותים נוספים. בעלי ספא יום רבים גם משכירים חלק מהשטח שלהם לקבלנים עצמאיים והציוד שלהם.

הציוד הנפוץ לספא יום כולל מיטות עיסוי

עמדות מניקור ופדיקור וכיסאות נוח. הטיפולים המוצעים בדרך כלל בספא יום כוללים עיסוי; יישומים לפנים ואיפור; הַפרָדָה חַשְׁמָלִית; מניקור ופדיקור ספא; טיפולי גוף כגון פילינג, עטיפות גוף ועוטפות גוף; ארומתרפיה; שירותי מספרה כגון תספורות, עיצוב וצביעה. למרות שמקובל בדרך כלל שמכוני ספא אמיתיים צריכים להציע הידרותרפיה, כגון אבובים סקוטיים או עיסויים תת-מימיים, מכוני ספא רבים מתאימים רק עם שירותים יבשים.

לחוויות נוספות

הזמינו טיפולים נוספים, השאירו זמן בין השירותים ליהנות מטרקלין הספא, סאונות, חדרי אדים ואוכל בריא (או טוסט שמפניה!). ניתן להזמין טיפולי ספא נוספים בהמשך היום, בכפוף לזמינות הצוות והחדרים. עם זאת, כדי למנוע אכזבה ולחסוך כסף, מומלץ מאוד להזמין טיפולים נוספים לאלו הכלולים בחבילה הנבחרת לפני יום הספא (הנחות מוצעות לרוב, אך לא תמיד, בהזמנה מראש). זה תלוי בכל ספא מסוים, אולי חלקם אפילו ירצו אותך מוקדם יותר, אבל בדרך כלל אתה צריך להגיע מוקדם כדי למלא כל טפסים או טיפולי טרום ספא.

רוב מכוני הספא מזמינים מראש

ואתה יכול לתכנן טוב יותר את היום שלך אם אתה יודע מתי יתקיימו הטיפולים. בהנחה שטיפולי הספא שלך יוזמנו מאוחר יותר באותו היום, תהיה לך שעה או שעתיים ליהנות מבריכת הספא, חדרי האדים, חדר הכושר ו/או חדרי האוכל *. ייתכן שתזדקק גם לזמן כדי ליהנות מכמה מהשירותים הנוספים (למשל בריכה, סאונה, חדר אדים, חדר מנוחה, חדר כושר) לפני ההליך שלך.
למידע נוסף בתחום של מה עושים בספא? כדאי לגלוש לאתר flamingospa.co.il

טיפולי ספא יכולים להקל על התהליך הזה

לעזור לך להירגע לחלוטין ולתת למחשבות שלך להיעלם תוך מספר שעות בלבד. טיפולי ספא מספקים הזדמנות להרגיע לחלוטין את הגוף והנפש. בספא תוכלו למצוא טיפולים מרגיעים שיגרמו לכם להירגע ולרענן את הנפש והגוף.

מובן מאליו שביקור בספא הוא דרך מצוינת להירגע ולהפיג מתחים. ביקור בספא מספק הזדמנות מצוינת להימלט מהלחץ היומיומי ולבלות זמן יקר בעצמכם.

טיפולי ספא פותחים נקבוביות בעור, עוזרים לגוף להוציא רעלים ולעורר שריפת קלוריות. אחד היתרונות הרבים של טיפולי ספא הוא ההשפעה הביולוגית שלהם על הגוף שלך, במיוחד בכל הנוגע לרמת האושר שלך.

לאחר השלמת הטיפולים

תוכל לבלות את שארית היום שלך בספא באמצעות מתקני הבריאות והכושר הכלולים בחבילה. תיהנו מטיפולי ספא, הירגעו ונצלו את היתרונות הטיפוליים של השירותים והטיפולים. אם תרצו לשלב זמן ספא עם פעילויות בחוץ, תוכלו לבחור בספא המפואר, המציע מגוון רחב של שיעורי בריאות וכושר, וחדר כושר משוכלל.

בנוסף לטיפולי ספא מרגיעים

רוב מכוני הספא מציעים גם טיפולים כמו מניקור, פדיקור וטיפולי פנים. רוב אתרי הספא של אתר הנופש מציעים גם ארוחות גורמה עם אפשרויות ספא, למרות שנאמר לי שאף אחד לא מזמין אותם. אתרי נופש הידועים במטבח הספא המצוין ובשיעורי הקולינריה שלהם כוללים את Rancho La Puerta, Lake Austin Spa Resort, ו-Red Mountain Spa. אבל אתרי ספא ממוקדים יכולים להיות חברתיים, אז אם אתה רוצה להחיות את הרומנטיקה, אולי תרצה לבחור באתר נופש קטן. כמו הדקלים המלכותיים בפיניקס.

קליפורניה

פלורידה ואריזונה הם בין 3 אתרי הספא המובילים באתר הנופש, אבל אתה יכול למצוא אותם בכל מדינה. ספא מהנה לחלוטין ולעתים קרובות הכל כלול, הוא נועד להצעיר וליישר מחדש את הנפש, הגוף והרוח עם שירותי ספא, אכילה בריאה, פעילויות מהנות, פעילויות חינוכיות והזדמנויות זיעה אינסופיות. כמו כן, תקבלו הרבה עצות ותמיכה כיצד לנהל אורח חיים בריא יותר.

מכוני ספא רבים מציעים גם שימוש חופשי בחדר הכושר במהלך ימי ספא או חגים

מה שאומר שאתה יכול להשתמש בו כמה שאתה רוצה. ספא הנופש יכול לתפקד גם כספא יום אם הוא מאפשר לאורחים שאינם במלון. אתרי נופש רפואיים מציעים שירותי ספא מסורתיים ושירותים שחייבים להיות מסופקים על ידי רופא מורשה, כגון דיקור או מיקרו-דרמה. ברמה הבסיסית, מכוני ספא מציעים טיפולים טיפוליים כמו עיסויים, טיפולי גוף ופנים המשפרים את רווחתכם.

מכוני ספא יום מספקים את אותם שירותי יופי ובריאות כמו מכוני ספא וספא יקרים יותר, אך אינם דורשים אותו זמן. קבוצה זו של מכוני ספא מקיפים מספקים תזונה טובה ופעילות גופנית, כמו גם טיפולי ספא מרגיעים.

Getty Images אתה יכול למצוא שיעורי יוגה כמעט בכל ספא (ובמכוני ספא רבים)

ספא Alegria מציע לכם אווירה רגועה ליהנות מעיסוי, טיפול פנים, ג'קוזי או הידרותרפיה, תמיד בליווי איש מקצוע שיהפוך את חווית הספא שלכם למשהו נפלא. AIRE הוא הרבה יותר מסתם טיפול ספא, הוא מציע הרפיה הוליסטית של הנפש והגוף, המבוססת על מסורות ספא עתיקות.

בכל אתרי הספא הטובים יהיו בריכה, חדר אדים, סאונה ואולי אפילו ג'קוזי כדי שתוכלו לבלות כמה זמן שתרצו. מכיוון שמתקני הספא (כגון שולחנות עיסוי) הם בדרך כלל גדולים, תזדקקו למספיק מקום לשבת שם וליצור אווירה מרגיעה.

תפריט נגישות