השתלות שיניים למבוגרים

בעוד ששיטות אחרות להחלפת שיניים מציעות גם תוצאות טיפול פונקציונליות ואסתטיות, שתלים דנטליים לא רק מאפשרים החלפת שיניים מבלי לערב ולהכתיר שיניים סמוכות, אלא גם מסייעות במניעת התכווצות העצם אצל אנשים ללא שיניים ("ללא שיניים") כדי לסייע בשמירה על קווי מתאר טבעיים של הפנים. השתלת שיניים יכולה להחליף כל דבר משן אחת ועד מספר שיניים ועד מגוון שלם של שיניים. ניתן להשתמש בשתלים דנטליים כדי להחליף שן בודדת או שורת שיניים. אם חווית אובדן שיניים, שתלים דנטליים הם הפתרון הקבוע להחלפת שיניים חסרות.

כאשר יש לך שתלים אלה, תקבל שיניים חלופיות שנראות טבעיות ככל האפשר. כאשר אתה צריך להחליף שיניים חסרות, שתלים אלה יכולים להחליף שיניים תותבות כך שתוכל לדבר בנוחות, לאכול ולשפר את החיוך שלך.

סוגים אלו של שתלים נועדו להחליף את כל או רוב השיניים שייתכן שאיבדת עקב נזק או עששת

למעשה, שימוש בשתלים נפוץ יותר בחולים המרכיבים תותבות מלאות או חלקיות. ייתכן שניתן יהיה להכניס שתלים מתחת לתותבות קיימות כדי לעזור להם לייצב ולתמוך באותן תותבות. במקרה זה, שתלים דנטליים הם אופציה מצוינת שכן ניתן למקם אותם סביב השיניים הנותרות מבלי לפגוע בהן או לדרוש עקירה.

ייתכן שתזדקק להשתלת שיניים גם אם איבדת שן בתאונת דרכים או אירוע טראומטי אחר

או אם נולדת ללא שיניים בוגרות מסוימות. מכיוון שעלול להתרחש אובדן עצם בעצם הלסת המקיפה את השקע הריק, עדיף להחליף את השן החסרה בשתל מיד. עבור כל שן חסרה, יש לחבר שתל נפרד ללסת בניתוח, וכתוצאה מכך ניתוח יקר ולעיתים לא מעשי. אם אין עצם להנחת השתל, ייתכן שיידרשו הליכי השתלת עצם וחניכיים, מה שעלול לייקר את עלות הטיפול.

לאורך זמן, זה יכול לפגוע ביציבות ובאורך החיים של השתל. אתה גם לא צריך לקדם התפתחות של זיהום או עששת שיניים סביב השתל. אין צורך להחליף את השיניים שמסביב, ולאורך זמן, השתל לא יפעיל לחץ רב מדי על השיניים הטבעיות.

באתר החיוך שלי my-smile.co.il תוכלו לקרוא מאמרים נוספים על השתלות שיניים למבוגרים - יתרונות, חסרונות, טיפים ועוד.

חפשו בגוגל "החיוך שלי" והיכנסו לאתר לקריאה נוספת אודות השתלת שיניים למבוגרים.

בנוסף

השתלות שיניים הן אחת החלופות הטובות ביותר להחלפת שיניים טבעיות חסרות. המומחה להשתלות שיניים שלך יעריך את בריאות הפה שלך ויחליט אם שתלים אלו הם האפשרות הטובה ביותר להחלפת שיניים חסרות. סוג השתל המומלץ על ידי רופא השיניים תלוי בעיקר במספר השיניים החסרות ובמיקומן.

אם חסרות לך שיניים מרובות

אך הן אינן ממוקמות אחת ליד השנייה, סביר להניח שרופא השיניים שלך ימליץ על שתל אחד להחלפת כל שן. במקרה זה, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על גשר במקום שתל שיחליף את השן החסרה. אם יש לך מחלת חניכיים או עששת, לעיתים קרובות יש לטפל במצבים אלה ולטפל בהם לפני שרופא השיניים שלך יוכל לבצע את הליך ההשתלה.

עם זאת

מטופלי השתלות שיניים רבים אומרים שכדאי כי לאחר התקנה נכונה וקבועה, השתלים הדנטליים מרגישים ומתפקדים יותר כמו שיניים טבעיות, ולא כל שיטה אחרת להחזרת החיוך. למרות שתלים וגשרים הם אפשרויות מצוינות ומוכחות, שתלים הם בדרך כלל הבחירה הטובה ביותר עבור רוב המבוגרים. הם עמידים ועובדים כמו השיניים הטבעיות שלך.

אם

כמו רבים אחרים, אתה חושב שתלים דנטליים הם הבחירה הנכונה, נבקש ממך לעבור בדיקת שיניים/רנטגן והיסטוריה רפואית. אם השן שלך חסרה וברצונך להחליף אותה בשתל, אנא השתמש בכלי החיפוש "רופא שיניים לצידי" שלנו ותאם פגישת ייעוץ מקוונת עם רופא שיניים או התקשר למספר 1-800-867- 6453 אם אתה עובד עבור ילדך או נער המחפש פתרון החלפת שיניים חסר, אנא צור קשר מיידי עם Elite Dental & Denture PC כדי לקבוע פגישה.

כיצד לבחור בין שתל לגשר רופא השיניים שלך יכול לייעץ לך על התחליף הטוב ביותר למצבך

אתה יכול גם להיות מועמד מצוין להכנסת שתלים אם אתה מתעצבן מהחלקה של שיניים תותבות או אם הגיע הזמן להחליף את הגשר או התותבת החלקית שלך. פתרונות לטווח קצר כגון תותבות נשלפות או גשרים קבועים הם אפשרויות הטיפול הטובות ביותר להחלפת שן חסרה בילד או מתבגר. מספר השיניים החסרות אם חסרה לך יותר משן אחת ברציפות, גשר שיניים הוא כנראה אופציה טובה יותר מאשר שתל.

אם קיים פגם עצם קיים בלסת

ההסתברות להצלחת שתל תקטן משמעותית, מה שלא מהווה בעיה לגשרים דנטליים. עם זאת, עבור סט שלם של השתלות שיניים, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על שיטה אחרת. אפשרות זולה יותר היא תותבות הנתמכות בשתל, כאשר שתי קשתות מלאכותיות שלמות מחליפות את השיניים העליונות והתחתונות הטבעיות (לאחר הסרת השיניים הנותרות), בדיוק כמו תותבות לא נתמכות.

חוטי הקשת מחוברים לארבעה או שישה שתלים בלסת העליונה והתחתונה

מכיוון ששני שתלים יכולים לתמוך בשלוש או ארבע שיניים סמוכות, הם זולים יותר מארבעה שתלים בודדים. אם אתם רוצים להחליף יותר משן אחת והשיניים הללו נמצאות אחת ליד השנייה, יש לכם יותר אפשרויות השתלה ולכן יותר אפשרויות מחיר.

עם זאת

ישנם מספר גורמים המשפיעים על עלות השתלת שיניים שיכולים להשפיע על הסכום הכולל שאתה משלם. על פי מחקר עלויות של המכון למדיניות בריאות של איגוד השיניים האמריקאי, העלות הכוללת של שתל, חיזוק, כתר ושאר הליכים נדרשים נעה בין 3,100 ל-5,800 דולר. עם זאת, זה לא כולל את העלות של כתר דנטלי, המחביר שן לשיניים סמוכות. נכון להיום, ביטוח שיניים משלם בדרך כלל על חלק קטן מהעלות הכוללת של השתלים.

אם יש לך ביטוח שיניים

כעת תוכל להחזיר כ-1,500 דולר ארה"ב לשתל בשנה. עלויות אם יש לך ביטוח שיניים, סביר להניח שהוא יכסה את הגשר במקום השתל. עלויות צמח וגשרים דנטליים גשרים דנטליים בדרך כלל זולים יותר מהשתלות שיניים, והביטוח עשוי לכסות לפחות חלק מהעלות. אומגה דנטל אינה גובה עמלה נוספת עבור התייעצויות אלו, כך שאינך צריך לכלול עמלה זו בעלות הכוללת של השתלים.

באתר החיוך שלי my-smile.co.il תוכלו לקרוא מאמרים נוספים על השתלות שיניים למבוגרים - יתרונות, חסרונות, טיפים ועוד.

חפשו בגוגל "החיוך שלי" והיכנסו לאתר לקריאה נוספת אודות השתלת שיניים למבוגרים.

שתלים עשויים להיראות יקרים יותר בהתחלה מאשר תותבות מסורתיות אחרות כגון גשרים או תותבות נשלפות

אבל אתה יכול לסמוך על שתלים שיחזיקו מעמד זמן רב יותר עם טיפול קבוע. מטופלים צעירים יותר יכולים לצפות לשנים נוספות עם השתלות שיניים שאמורות להימשך כל החיים, מה שאומר עלויות שנתיות נמוכות יותר עבור שן מלאכותית. הנחת שתלים מוקדמת מדי עלולה לגרום לשיניים להיראות ארוכות מדי ולהרוס את יופי החיוך שלהן. גם אם הם יצטרכו להמתין להשתלת שיניים, ישנן אפשרויות החלפת שיניים נוספות שיכולות להחזיר את הנוחות והמראה האסתטי של החיוך שלהם בתקופת מעבר זו.

תפריט נגישות