שירות לקוחות KIA: איך להשיג את הטוב ביותר שאפשר

Kia 2382089

שירות הלקוחות של KIA הוא אחד הטובים ביותר בכל הקשור לשירות לקוחות.

שירות לקוחות KIA מציע מוקד טלפוני 24 שעות ביממה ללקוחות. יש להם גם מערכת צ'אט חי שבה אתה יכול לדבר עם סוכן בזמן אמת.
בכדי לקרוא עוד מידע על חברת רכבים - קיה KIA ניתן לבדוק ב-

אם אינך מרוצה ממחיר ה-KIA שלך, תמיד תוכל לבקש הצעת מחיר באינטרנט או בטלפון.

7 התכונות הטובות ביותר שהופכות את מכוניות קיה ליוצאות דופן

קיה מוטורס היא יצרנית רכב דרום קוריאנית שנוסדה בשנת 1944.

החברה הצליחה בשוק וצמחה להיות יצרנית הרכב השביעית בגודלה בעולם. ניתן לייחס את הצלחתה של קיה למחויבותה לאיכות, חדשנות ושירות לקוחות.

קיה מוטורס מציעה מגוון רחב של דגמים, כולל מכוניות סדאן, קופה, קרוסאוברים ורכבי שטח. החברה ידועה גם בתכונות החדשניות שלה כמו מערכת ניווט עם זיהוי קולי, חימום מושבים ורדיו לווייני.

1) רכבי קיה ידועים באיכות, חדשנות ושירות לקוחות 2) קיה מוטורס מציעה מגוון רחב של דגמים כולל מכוניות סדאן, קופה, קרוסאוברים ורכבי שטח 3) קיה מוטורס מציעה גם תכונות חדשניות כמו מערכת ניווט

מה לחפש כאשר שוכרים חברת שירות לקוחות עבור הרכב שלך

חברת רכב היא עסק העוסק בייצור ומכירת רכב. חברת שירות לקוחות היא ארגון המספק שירותים ללקוחות. חברות טיפול לרכב הן אלו המספקות שירותי תיקון ותחזוקת רכבים.

כאשר אתה שוכר חברת שירות לקוחות עבור הרכב שלך, אתה צריך להיות בטוח לגבי הדברים הבאים:

  • איזה שירותים הם מציעים?
  • כמה הם גובים?
  • מהן הכישורים שלהם?
  • האם יש להם ביקורות או המלצות מלקוחות קודמים?
  • האם יש מידע נוסף שאתה צריך לדעת לפני שתעסיק אותם?

6 דרכים ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות של קיה

קיה מוטורס היא חברת רכב שבסיסה בסיאול, דרום קוריאה. היא נוסדה בשנת 1944 בשם Kyungsung Precision Industry, אך שינתה את שמה לקיה בשנת 1983.

  1. התקשר לשירות הלקוחות של KIA:

    מספר הטלפון של שירות הלקוחות של KIA הוא 1-800-333-4542. ניתן גם לשלוח הודעה לחברה עם הטופס באתר שלהם.

  2. צור קשר עם קיה בדוא"ל:

    אתה יכול ליצור קשר עם KIA בדוא"ל על ידי שליחת הודעתך לכתובת [email protected] או לאחת מהכתובות האחרות המפורטות באתר האינטרנט שלהם.

  3. צור קשר עם קיה באמצעות מדיה חברתית:

    אתה יכול ליצור קשר עם KIA דרך המדיה החברתית על ידי מעקב אחריהם בפייסבוק, טוויטר או אינסטגרם ולאחר מכן שליחתם

  4. דרכי יצירת קשר דרך אתר שירות בקליק

    באתר שירות בקליק ניתן למצוא מגוון דרכים ליצירת קשר עם קיה שירות לקוחות ומידע נוסף ורחב על החברה - ובחינם.

קיה ומחלקת שירות הלקוחות: הצצה מעמיקה לאופן שבו הם מציבים את הסטנדרט עבור שירות רכב בתעשייה

קיה היא חברת רכב שקבעה את הסטנדרט לשירות הרכב בענף. היא הצליחה לעשות זאת על ידי מתן שירות לקוחות באיכות גבוהה ועל ידי היותה חדשנית עם מוצריה. KIA רוצה להיות יותר מסתם חברת רכב וליצור קשר רגשי עם הלקוחות שלה.

המוטו של KIA הוא "הכוח להפתיע", מה שאומר שהם רוצים להפתיע את הלקוחות שלהם עם מוצרים ושירותים חדשניים.

המוטו הזה משולב גם באסטרטגיית שירות הלקוחות שלהם, שכן הם רוצים להבהיל את הלקוחות שלהם עם שירות לקוחות מעולה כדי שיוכלו לפתח איתם קשר רגשי.

מידע נוסף על חברת קיה Kia

קיה מוטורס, חברה שבסיסה בסיאול, דרום קוריאה, היא אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם.

בסיסה בסיאול, דרום קוריאה, קיה מוטורס מייצרת כלי רכב ברחבי העולם. לפני שקיה התמזגה עם יונדאי ב-1998, קיה מוטורס הייתה יצרנית המכוניות והמשאיות השנייה בגודלה בדרום קוריאה.

באמצע שנות ה-90

קיה דורגה כיצרנית הרכב ה-20 בגודלה בעולם ובמקום השביעי בדרום קוריאה. התעשייה בשיתוף עם פורד. קיה מוטורס קורפ ייצרה מספר רכבי מאזדה הן למכירות מקומיות בדרום קוריאה והן ליצוא למדינות אחרות. מספר רכבי מאזדה כללו את המאזדה 121, אובלה וקיה פרייד.

לאחר מכן החברה שיתפה פעולה עם חברת פורד מוטור וייצרה מכוניות המבוססות על רכבי מאזדה.

עד 1995, קיה מוטורס בנתה למעלה מ-100 סוכנויות בארצות הברית של אמריקה, תוך שהיא מכרה למעלה מ-24,000 כלי רכב. בשלב זה נטשה קיה את ייצור מכוניות נוסעים קיה והחלה להקדיש את מלוא תשומת הלב לייצור משאיות קלות. קיה ייצרה כ-95,000 מכוניות ב-1985, אך כשהחברה החלה להיסגר שנה לאחר מכן, צומצמו כ-95 מכוניות ל-26 מכוניות.

קיה כרתה עסקה עם יונדאי מוטור קו להחלפת בעלות בין שתי יצרניות הרכב

חברת פורד מוטור החזיקה בנתח גדול בקיה מאז 1986, אבל עסקה משנת 1998 עם יונדאי שינתה את זה וקיה הפכה לחברת רכב קוריאנית. קיה לא נכנסה לשוק המכוניות המשפחתיות הגדולות באירופה עד שהשיקה את קלרוס סדאן ארבע דלתות שלה ב-1999, שנה מאוחר יותר מהמתוכנן המקורי שכן קיה התמודדה עם קשיים כלכליים לפני שנרכשה על ידי חברת האם יונדאי מוטור ושות'.

אמנם ההשקה ייצגה טריטוריה חדשה עבור קיה

חברה דרום קוריאנית נוספת, יונדאי, הקדימה את כניסתה של קיה לשוק המשאיות בכ-15 שנה. בהתאם ל"תוכנית ארוכת הטווח לפיתוח תעשיית הרכב" של Warlord Park Chung-hee משנת 1973, החלה קיה לייצר מכוניות בשנת 1974. קיה הייתה מוגנת על ידי חוק הגנת הרכב משנת 1962, שאסר על יבוא מכוניות שכבר הורכבו. או רכיבים עיקריים.

חברת קיה מתמחה בייצור כלי רכב צבאיים עם גרסאותיהם וציוד תחבורה אחר, ומספקת אותם כיצרנית הרכב הצבאי היחידה שהוגדרה על ידי ממשלת דרום קוריאה מאז 1976, אז נוסדה חברת Kia Heavy Industry Co. בע"מ (הידועה כיום בשם יונדאי וויה).

קיה Motor Corporation מייצרת כיום מכוניות סדאן

מיניוואנים, רכבי שטח וכלי רכב היברידיים רבים. קיה ייצרה גם מכוניות משלה בשנת 1974 לאחר שפתחה את מפעל הרכב הראשון שלה בשנת 1973. מפעל Yancheng של חברת Kia Motor Corporation ממוקם בסין, בעוד Kia Motors Manufacturing Georgia ממוקם בווסט פוינט, ג'ורג'יה, אמריקה.

באוקטובר 2006

קיה מוטורס אמריקה סוללת את הדרך לייצור קיה מוטורס בווסט פוינט, ג'ורג'יה, תוך השקעה של מיליארד דולר בקיה מוטורס. קיה בונה מפעל ייצור של מיליארד דולר במדינת נואבו לאון שבצפון מקסיקו, המייצר 300,000 מכוניות בשנה. אמנם הייצור נראה קטן, אבל זה היה הצעד הראשון של קיה בהפיכתה ליצרנית הרכב הפורייה של קיה שהיא היום. במקום להתמקד במכוניות נוסעים, קיה תעשיות התמקדה בייצור משאיות קטנות.

עד סוף שנות ה-90, קיה סדונה וקיה אופטימה שוחררו. שני הרכבים הרשמיים הראשונים של מותג קיה שנמכרים בארצות הברית הם קיה ספורטאז' 4x4 וקיה ספיה.

קיה ויונדאי הן יצרניות רכב שאת הדגמים שלהן ניתן למצוא ברחובות אמריקה

למעשה, קיה זכתה השנה בפרס מכונית השנה העולמית, כאשר דגמי קיה נמצאים בראש מספר רשימות מובילות. בנוסף, קיה מוטורס אמריקה דיווחה על מכירות שיא של דגמי Sephia ו-Sportage בארה"ב באותה שנה, למרות שהחזירה ביולי 1999 32,653 מכוניות סדאן קומפקטיות של Sephia להחלפת מערכות פליטות פגומות.

ומה קרה מאז 2005 עם חברת קיה?

קיה מוטורס קורפ מתמקדת בשוק האירופי וזיהתה את העיצוב כ"המניע העיקרי לצמיחה עתידית", מה שהוביל להעסקתו של פיטר שרייר ב-2006 כמעצב ראשי וליצירתו לאחר מכן של סורג חדש. אף נמר. קיה תאגיד היא יצרנית הרכב השנייה בגודלה בדרום קוריאה אחרי חברת האם יונדאי מוטור קומפני עם מכירות של למעלה מ-2.8 מיליון כלי רכב ב-2019.

תפריט נגישות