הדפסה על קנבס – מתי זה מתאים?

הדפסה על קנבס

האפשרות של הדפסה על קנבס מאפשרת לכל אחד ליהנות מיצירת אמנות מהממת או תמונה משפחתית אהובה, באיכות מעולה, לתלייה על קירות הבית או העסק. הדפסה על קנבס מביאה לתוצאה איכותית ובעלת מראה יוקרתי, ולכן היא כל כך פופולרית כיום. רבים משתמשים באפשרות של הדפסה על קנבס כדי לשדרג חללים ברמה העיצובית וגם כדי להעניק מתנות אישיות ומרגשות. נספר לכם פה על כל האפשרויות שהדפסה על קנבס מציעה. 

מה אפשר לעשות באמצעות הדפסה על קנבס?

באמצעות הדפסה על קנבס תוכלו להדפיס כל תמונה בכל מידה מבלי לוותר על איכות ההדפסה. תוכלו להדפיס את התמונה שבחרתם ולהעניק אותה כמתנה אישית ומרגשת, תוכלו להשתמש בתמונות שהדפסתן כדי לתת טאצ' עיצובי לחלל הבית או המשרד שלכם. תוכלו לבחור אם להדפיס יצירה אחת גדולה, או כמה יצירות קטנות שמתכתבות, כמו קולאז' של תמונות משפחתיות לדוגמה. היתרון הגדול של הדפסה על קנבס בעידן הדיגיטלי של היום שמתאפשר להדפיס כמעט כל תמונה כך שתוכלו לבצע את ההתאמה המושלמת לחלל הבית או המשרד באמצעות צבעים וסגנונות אמנות שונים.

מתי אפשר להעניק במתנה תמונה בהדפסה על קנבס? 

מכיוון שהדפסה על קנבס מאפשרת לכם לקחת כל תמונה ולהפוך אותה ליצירת אמנות, בשנים האחרונות זה הפך להיות מאד פופולרי לקחת תמונות אהובות, להדפיס אותן ולהעניק אותן כמתנה. ניתן כאן מספר דוגמאות:

  1. מתנה ליום המשפחה – בכל שנה חגיגות יום המשפחה גורמות לכולן לצאת למירוץ לפיתוח תמונות. במקום להדפיס את התמונות על דף פשוט, תוכלו לקחת את התמונות המשפחתיות האהובות ולהדפיס אותן על קנבס ולהעניק אותן במתנה לסבתא או לאמא.
  2. מתנה לוולנטיין – יום האהבה הלועזי אבל גם יום האהבה העברי כמובן הם הזדמנות מעולה להעניק במתנה תמונה אישית בהדפסה יוקרתית ואיכותית לבן או בת הזוג שלכם. תוכלו לבחור את גודל המסגרת בהתאם למיקום בו תמוקם ההדפסה אם זה שולחן משרדי או קיר הבית או החדר. 
  3. מתנה לעובד או עובדת שחזרט מחופשת לידה – אם יש לכן עובד או עובדת שעכשיו נפרדו מהתינוק או התינוקת החדשים שלהם וחוזרים לעבודה, תוכלו להעניק להם מתנה אישית ומרגשת במיוחד - להיות הדפסה על קנבס של של תמונה של התינוק או התינוקת על קנבס שישב על שולחן העבודה בחזרתה. 
  4. מתנה לחנוכת בית – אם קרוב או חבר שלכם עוברים לבית חדש, תוכלו להדפיס עבורם תמונה משפחתית או תמונה של ציור או תמונה אהובים ולהעניק להם אותם במתנה במעבר. כמובן כדאי לחשוב מבעוד מועד לאן מיועדת ההדפסה כדי להתאים את הגודל, הצבעים וכן הלאה.
  5. מתנה לבר או בת מצווה – אם הילד או הילדה חוגגים גיל מצווה תוכלו להעניק להם במתנה תמונה מרגשת.

תפריט נגישות