המלצות רפואיות על תרופות סבתא

תרופות ביתיות הן חומרים המשמשים לטיפול בתסמינים ומחלות נפוצות

תכשירים ביתיים שאינם מזון הם מוצרים ותרופות בריאות הניתנות לצרכנים במשך עשרות שנים. המחיר של תרופות טבעיות הוא רק חלק קטן מתרופות מרשם. לתרופות טבעיות יש פחות תופעות לוואי מתרופות מרשם, מכיוון שתרופות נוטות לשנות את האיזון הכימי וההורמונלי של הגוף שלנו.

קוראים

גם אם אתם מסתמכים על התרופות הטבעיות הללו כשהמצב מצריך, אין לכם ברירה אלא לרופאים ולתרופות מרשם. ספקי שירותי בריאות צריכים להבין כיצד המטופלים שלהם משתמשים בטיפולים. אם אתה או משפחתך מצוננים, אתה יכול לנסות את חמש התרופות הטבעיות הבאות.

מרק עוף מדכא דלקת תאית ומקל על תסמיני הצטננות

מחקרים מסוימים מצביעים על כך שלמרק עוף יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות גם לסייע בשליטה במחלות. הוסף קצת דבש ולימון ויש לך את התרופה הביתית המושלמת להצטננות, על פי מחקר שפורסם ב-Korean Journal of Nutrition.

השמנים שהוזכרו יכולים לעזור להקל על שיעול או גודש באף, לבנדר יכול לעזור לישון, ונענע יכול לעזור להקל על כאבי ראש. שמנים מקומיים יכולים לגרות את העור ולא נבדקו בילדים צעירים, ולכן ורנר ממליצה להשתמש בדיפיוזר במקום.

שום מונע הצטננות, בעוד בצל ותפוחי אדמה בגרביים עוזרים להילחם בהצטננות. אם אתה יכול לטפל בהצטננות בבית, תרופות הצטננות אלו עשויות לעזור לך. תרופות מודרניות להצטננות באמצעות שמנים אתריים יכולים להקל על תסמיני הצטננות.

בדומה למרכיבים של Vicks Vaporub

אם אתה חולה, שמנים אתריים יכולים לעזור להקל על התסמינים. Earth911 מספק מדריך לשבעה שמנים אתריים עבור ארון התרופות שלך, כמו גם מדריך לשימוש בשמנים אתריים ליצירת תרופות טבעיות משלך. אבל תזונה נכונה חשובה בכל יום, והיא עוזרת כשאתה חולה.

אתה נרגע בבית עם שילוב של תרופות כדי לעזור להקל על הסימפטומים שלך. אתה מחפש תרופה מהירה להצטננות שתעזור לך להרגיש טוב יותר ולחזור לשגרת היומיום שלך.

עשה מה שאתה מרגיש בנוח עם תרופות פשוטות להצטננות ועזור לנהל את הסימפטומים. היעילים שבהם בהחלט יכולים לסייע בהקלה על חלק מהתסמינים הלא נעימים הנלווים לנגיף ההצטננות.

חקרנו כמה מהנפוצים יותר ודירגנו אותם על סמך האופן שבו הם באמת יכולים לעזור לך לנהל את ההצטננות שלך

יבגניה לוקזנקו / Shutterstock דבש לשיעול אין דבר גרוע יותר משיעול מושך שמחזיק אותך ער בלילה, אבל למרבה המזל יש כמה תרופות טבעיות מיושנות לשיעול שיכולות לעזור.

למרות שאין לתת דבש לתינוקות מתחת לגיל 12 חודשים

עבור כל השאר, דבש יכול לעזור בבעיות עיכול, כמו גם תסמינים של שיעול והצטננות. עם זאת, עבור ילדים בני שנתיים ומעלה, כמה כפיות דבש הוכחו כתחליף יעיל וזול למוצרי OTC. תרופה טבעית לילדים מעל גיל שנה היא להחדיר דבש עם אקליפטוס ולאחר מכן לתת לילדים כפית.

הסבתות נשבעות שזה עוזר להתייבשות וכאבי בטן

במיוחד אם תינוקות מקיאים בזמן שתיית חלב. למרות שיעילותו לא נחקרה בפירוט, אמהות מקסיקניות רבות יודעות שהוא מסייע בשיעול והצטננות, ומועיל גם לעקיצות חרקים, כאבי ראש ועייפות שרירים. לעתים משתמשים בו כדי להקל על התקפי אסתמה מכיוון שהוא מרגיע את השרירים במערכת הנשימה.

זה עדיין לא פורסם בכל כתב עת רפואי שקראתי

אבל אני רואה בזה תרופה קדושה. כשהיינו חולים, תמיד הייתה לה את התרופה שלמדה מאמה כדי לעזור לנו להרגיש טוב יותר. כשהצטננו, הוא הכריח אותנו לשבת על כיסא, מניח דלי מים חמים מאוד לרגלינו.
עבור פרטים נוספים על תרופות סבתא עליך לבקר ב- trufotsavta.co.il

איך להקל על התכווצויות וכאבי בטן שתפו ב-Pinterest אמא שלי נשבעה שאמא שלה וסבתה הכינו לה תה מקליפת בצל

כדי להקל על הכאבים החוזרים שלה. סבתא עשתה את עבודתה הרבה לפני שדקסטרומתרופן הפסיק להשתעל. הסבתות חיפשו בגינות ובמזווה שלהן מאכלים ועשבים בעלי סגולות רפואיות להילחם במחלות.

סבתות מפורסמות בתרופות הביתיות שלהן ובדברי חוכמה קצרים

בכל מדינה בעולם יש לסבתות תרופות עתיקות יומין נגד קוליק, נדודי שינה, בקיעת שיניים ועוד. לדברי Swati Sutariya Vahariya, יזם המבקש להחזיר תרופות איורוודיות עתיקות לאורח החיים של אנשים עם הנושות של סבתא (טיפים וטריקים), לסבא וסבתא הודים היו הרבה מהמתכונים האלה שעבדו היטב לרווחתנו ולחינוך שלנו. התמודדות עם הצטננות ושפעת שתף בפינטרסט מגיל צעיר, אמא שלי תמיד הדגישה את חשיבות התרבות המקסיקנית שלנו.

אז המשך לקרוא

כדי ללמוד כיצד לנטוש את ערכת העזרה הראשונה ולהתחיל להשתמש בתרופות ביתיות שסבתא שלך בהחלט הייתה מאשרת. למרות שסביר להניח שתזדקק לאנטיביוטיקה מכל סוג כדי להילחם בחיידקים הגורמים לדלקות בדרכי השתן, תרופות ביתיות יכולות לעזור להקל על התסמינים הגרועים ביותר.

חלק מהמרכיבים שחוזרים כאן (ובשאר התרופות הטבעיות שסבתא שלי השתמשה בהם

אבל אני לא מזכיר כאן) הם נענע, דבש, מים ושום. שמור מספיק מהפריטים האלה בבית שלך אם אתה מתכנן לפעול לפי העצה. תה חם, פונץ' חם, מים חמים עם דבש ולימון - נראה שהמשקאות החמים הם החביבים על סבתא בטיפול בהצטננות.

 

תפריט נגישות