הולנד בחורף - יש מה לעשות?

ברוב שווקי חג המולד תוכלו למצוא הרבה מנות חורף הולנדיות טובות כמו סיידר תפוחים חם, יין חם, חזירונים (מיני לביבות) וכדורי זית (מאפים מתוקים) ותוכלו למצוא גם שפע של עבודות יד, מתנות חג המולד וקישוטים אם אתם כמו, משחקים, החלקה על הקרח ועוד. אוליבולן היא אחת מפעילויות החורף הפופולריות ביותר בהולנד.

אחת מפעילויות החורף האהובות עלי בהולנד

היא פסטיבל האורות. פסטיבל האור השנתי של אמסטרדם מתקיים בחודשי החורף. אמסטרדם הופכת לגלריית אמנות חיצונית ענקית בחושך החורף. מנובמבר עד ינואר, מתקני אור קסומים מעטרים תעלות, רחובות וציוני דרך.

אם עדיין לא תכננת את טיול סילבסטר ותוהה לאן לנסוע בחורף להולנד

אמסטרדם היא המקום בשבילך. אמסטרדם היא אחד המקומות הטובים ביותר בחורף לביקור במדינה כעיר היסטורית עם יותר מ -1,000 בניינים מונומנטליים. אמסטרדם היא עיר היסטורית עם למעלה מ -1000 בניינים מונומנטליים בני מאות שנים והיא אחת המקומות הטובים ביותר לבקר במדינה בחורף.

להולנד יש שפע של פעילויות להציע בחודשי החורף

בין אם אתה נוסע לטיול סוף שבוע בעיר או מבלה תקופות ארוכות באזור. במזג אוויר קר, הפכנו את המדריך הזה לאירועי החורף ההולנדיים הטובים ביותר בכדי לשמור על מצב רוחכם חם - משווקי וירידים לחג המולד ההולנדיים וכלה בפלאות חורף ופסטיבלים. בטיול חורף זה בן 10 ימים בהולנד, יצאנו משוק חג המולד ההולנדי הטוב ביותר ליעדים ולאבני חן נסתרות ברחבי הארץ.

מזג האוויר החורפי בהולנד מציע הזדמנויות רבות ליהנות מחג המולד שלך בארץ ולדעת את הספירה לאחור לשנה החדשה. תיהנו מחורף טוב בהולנד ותופתעו מהערים עם המסגדים הטובים ביותר, פארקים לאומיים, כנסיות, מסעדות והפלגות ברחבי הארץ.

בהולנד בחורף הערים המתוירות ביותר באמסטרדם הן אוטרכט, הארלם, ליידן, האג, דלפט, גאודה ומאסטריכט. אם אתם מחפשים פעילויות נינוחות באזור הכפרי בחורף, אני ממליץ לכם לבקר באחת הערים שהמלצתי עליהן.

מה ניתן לראות ולעשות בהולנד הולנד

היא מדינה יפה בצפון מערב אירופה בחורף (2020-21) ועונת החורף מגיעה לשיאה בדצמבר, החל מדצמבר וממשיכה עד מרץ. אם אתם שוקלים טיול בחודשי החורף להולנד, בכל שנה הולנד היא המקום האהוב עלי בחורף. מבטנו על אירועי החורף ההולנדיים הטובים ביותר, משווקי חג המולד באזורים הכפריים ועד לפסטיבלים וירידים הולנדיים, יחמם את ליבכם ויעלה את רוחכם.

הקדש את חודשי החורף לסיור במוזיאון בית רמברנדט ובמוזיאון ואן גוך עם ביקור חינם במפת העיר והגן על עצמך מפני הקור על ידי טבילה בבר חום. מקומות אחרים שבהם אתה באמת יכול להרגיש את אווירת החורף הם משטחי הקרח.

לכל הערים הגדולות בהולנד ובחלק מהערים הקטנות יש משטחי קרח משלהם שנופשים יכולים לבקר בהם. אחד המוזיאונים הפתוחים בהולנד יצר עבורם פעילות מיוחדת של פסטיבל חורף.

בחורף מי התעלות והאגמים באמסטרדם קופאים ומכיוון שהם ממוקמים באזור הצפון של הולנד

הם מספקים הזדמנויות מצוינות עבור מחליקים. דונאת דואגת לגבי תעלות קפואות דונאת סלסה קופאת כל השנה, אך ישנם מקומות נוספים בהם תוכלו להחליק בחיק הטבע, כמו IceAmsterdam שנמצא בסמוך לרייקסמוזיאום.

אפטלינג

הוא אחד מפארקי השעשועים המפורסמים ביותר בהולנד ומחזיק במהדורת חורף מיוחדת בחודשים הקרים של נובמבר וסוף ינואר. טיולי תעלות הם אחד הדברים הנהדרים שאפשר לעשות באמסטרדם במהלך עונת חג המולד. למעשה, התעלות קפואות לעיתים קרובות, ואף קיימת מסורת של אלפשטנטוכט (סיור ערים אחת עשרה) במחוז הצפוני של הולנד (פריזלנד), מסורת עתיקת יומין מאז 1909. הסיור מורכב מ 300 משתתפים המחליקים לאורך 200 ק"מ של תעלות קפואות ב -11 ערים, ואם הקרח מחזיק, המשתתפים מנצחים במירוץ.

שייט בסירה בתעלה

הוא פעילות קלאסית, אך אל תחמיצו את ההופעות החיות, הקונצרטים, תערוכות האמנות והמסעדות בכמה מהמסעדות הטובות ביותר בהולנד כדי ליהנות משוק חג המולד המפורסם הזה. שייט בתעלה הוא אחת הפעילויות הסטנדרטיות שאסור לפספס אלא הופעות חיות וקונצרטים, תערוכות אמנות או ארוחת ערב בכמה מהמסעדות הטובות ביותר בהולנד כחלק משוק חג המולד המפורסם הזה.

אם אתה מחפש מקום לקניות, אז תאהב את שווקי החורף באמסטרדם. אם מאמר זה ימשיך, ישנם פסטיבלים קלים באמסטרדם ופעילויות רבות בשוק חג המולד שתוכלו לעשות יותר מהן.

תפריט נגישות