2 יעדי התיירות הפופולאריים ביותר שמומלץ לכל אחד ואחת לבקר

יעדי תיירות מובילים

היעד הראשון - לונדון

אם אתם חושבים לבקר בלונדון, הנה כמה רעיונות איפה לישון בלונדון ולבקר באטרציות מדהימות. עם אטרקציות ציוריות ואפשרויות לינה בשפע, זה באמת מרכז למבקרים. החסרונות כוללים את המחיר של הל ואזורים שלא אידיאליים לחקור.

ללונדון יש מגוון עצום של אפשרויות לינה עם מחירים הנעים בין 35 ליש"ט ועד למעלה מ-1000 ליש"ט.

ישנן אפשרויות רבות שנכללות בקטגוריית פחות מ-100 פאונד, ורובן אינן רחוקות מדי ממרכז העיר. מספר רב של מלונות עולים בערך בין 40-130 פאונד ללילה (למעט חלק מהקצה הגבוה יותר).

לא תמיד קל להשיג מלון בלונדון, ולכן כדאי ליצור קשר עם המלון שתבחרו בהקדם האפשרי.

ישנם מלונות רבים בלונדון ויש כמה לבחירה בכל הנוגע ללינה בלונדון. אחד המלונות הידועים ביותר הוא גשר המילניום, שהוא אחד המלונות הפופולריים ביותר בגלל מיקומו הנהדר. מלון פופולרי נוסף הוא הילטון, הממוקם בכיכר טרפלגר ומציע סוויטות יוקרתיות.

אל תזמינו מלונות באזורים לא רצויים בערים, מכיוון שהם ישפיעו על כל החוויה שלכם. אם אתם מחפשים מקום טוב לשהות בו במהלך ביקורכם בלונדון, התמקדו במלונות באזור המרכזי

כשזה מגיע לטיולים, אתה רוצה לוודא שאתה מקבל את החוויה הטובה ביותר שיש. ניתן לעשות זאת על ידי הזמנת מלונות באזורים מרכזיים מכיוון שהדבר יעניק לכם יותר גישה לתחבורה ציבורית, אטרקציות ומסעדות. כאשר מחפשים מלונות בלונדון, חשבו על לינה ליד מרכז העיר כדי לקבל את החוויה הטובה ביותר האפשרית.

לונדון היא עיר גדולה מאוד וקשה לדעת מהן האפשרויות הטובות ביותר אם רוצים למצוא מקום לישון בו. . כדאי לעשות את המחקר ולגלות אילו בתי מלון הם הפופולריים ביותר בקרב תיירים וגם בקרב מטיילים. אתה יכול גם לחפש ביקורות כדי לקבל מושג טוב יותר על איך המלון. טיולי הליכה בלונדון זמינים כל השנה כל עוד לא יורד גשם חזק מדי. כשאתה מחפש מסלולי הליכה, אתה רוצה לוודא שהם ממוקמים בקרבת מקום 

כשחושבים על לינה בלונדון, חשוב לקחת בחשבון את התקציב שלנו והאם אנחנו מטיילים עם ילדים. מקומות שחשובים לתיירים לראות כוללים את המקומות המרכזיים באתר תיירות זה, אבל כדאי גם לנסות לחשוב על השכונה בה אתם רוצים לשהות והמיקום הנכון למוקדים נכונים לבילויים ואטרקציות.

לונדון היא עיר שיש בה מגוון רחב של מקומות לינה לתיירים. סוג הלינה ישתנה בהתאם לתקציב, האם יש ילדים בקבוצה, ואילו אתרים חשוב לראות בלונדון.

אם אתם רוצים להיות קרובים יחסית לארמון בקינגהאם לונדון, מומלץ להזמין מלונות בלונדון ליד רחוב אוקספורד או אוקספורד ולהיות קרוב להרבה חנויות מותגים, מסעדות וגם תחנת רכבת תחתית שזה מאוד נוח.

בעת הזמנת מלון בלונדון, תהיו קרובים לכמה מהאתרים המפורסמים ביותר! בחרו מלון ליד האטרקציות שאתם רוצים לעשות ותצוץ רשימה של מלונות מומלצים בלונדון.

היעד השני שאתם חייבים לבקר - יורודיסני פריז

חלומות מתגשמים בדיסני! השיגו את הכרטיסים שלכם ותיהנו מממלכת הקסם, הן לילדים והן למבוגרים.

דיסנילנד פריז הוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר באירופה ויש בו גם את מספר המבקרים הגבוה ביותר. אם משווים זאת לפארקים באירופה שהם אפטלינג בהולנד ובעיקר פארק אירופה בגרמניה שגם הם מאוד פופולריים, הפופולריות של דיסנילנד פריז גבוהה יותר.

דיסנילנד פריז הוא אחד מפארקי השעשועים הפופולריים באירופה ופארקי השעשועים המובילים בצרפת. הפארק הצליח למדי מאז פתיחתו ב-1992, ומושך אליו יותר מ-10 מיליון מבקרים מדי שנה!!

אנו ממליצים להזמין יורודיסני פריז כרטיסים מוקדם ככל האפשר כדי למנוע אכזבה. לפארק יש ביקוש גבוה ואנשים מזמינים כרטיסים במהירות!

יש המון תיירים שמגיעים לפריז, בירת צרפת וקונים כרטיסים לדיסנילנד פריז מראש. יש רק מספר מוגבל של כרטיסים זמין ואף אחד לא רוצה להגיע ליורודיסני בלי כרטיס. היום הפופולרי ביותר לרכישת כרטיסים של דיסני הוא בסופי שבוע, בחגים בחו"ל וכמובן בעונת הגשמים

הלחץ העיקרי של התייר הוא להזמין כרטיסים לפני התאריך הרצוי כי הם מוגבלים. יש אנשים בפארק שמגיעים לא מוכנים, ובסופו של דבר הם נשארים מחוץ לפארק השעשועים ללא כרטיס.

אם אתם רוכשים את כרטיסי היורודיסני שלכם מראש, יש שתי יתרונות:

  1. אין תורים!

  2. כרטיסים זולים יותר. (זה נכון לא רק עבור הזמנות מקוונות אלא גם עבור הקופה המקומית.)

כרטיסי יורודיסני מראש הם הדרך הטובה ביותר ליהנות מהמקום הקסום ביותר עלי אדמות. קניית כרטיסים מראש תחסוך לכם זמן וכסף וגם תאפשר לכם ליהנות ממעל 50 אטרקציות ביום אחד.

יורודיסני הוא פארק השעשועים המפורסם ביותר באירופה, ומקבל בברכה כ-16 מיליון מבקרים בשנה. למבקרים יש אפשרויות רבות בכל הנוגע לכרטיסי כניסה, אבל התמורה הטובה ביותר לכסף ולחסכון בזמן היא לקנות אותם באינטרנט מראש. זה מאפשר לך לבחור את זמן הכניסה המועדף עליך, לדלג על תורים ארוכים ולחסוך כסף.

פארק אולפני וולט דיסני הוא מקום נהדר לבלות בו את היום עם המשפחה שלך. זה הרבה יותר מסתם טרמפים והוא מציע משהו לכולם ליהנות. תוכל לבקר במקומות איקוניים רבים מסרטים שונים, כמו גם ליהנות מהזדמנויות התלבשות פנטסטיות, הופעות חיות מדהימות ומצעד שחוגג את כוכבי המסך והבמה.

אתר הנופש וולט דיסני וורלד באורלנדו, פלורידה הוא המקום בו תוכלו למצוא את הדמויות הפופולריות ביותר בעולם ואטרקציות נפלאות. אתר הנופש כולל ארבעה פארקי שעשועים, שני פארקי מים, מגרשי גולף ועוד. אמנם יש הרבה אטרקציות שילדים אוהבים לחוות, אבל גם למבוגרים ישמח לחקור גנים שופעים, לעשות קניות במגוון חנויות, להירגע על שפת הבריכה או לבלות במועדונים בלילה.

דיסני היא חברה בעלת שם עולמי שקיימת כבר עשרות שנים וביססה את עצמה כתופעה תרבותית. החברה יצרה מגוון רחב של סרטי אנימציה ופארקי שעשועים של דיסני.

תפריט נגישות