הלבנת שיניים - לפני ואחרי

הג'ל מוחל על השיניים באמצעות מגש הלבנה תפור שדומה למגן פה. במקרים רבים, הלבנה נגד יכולה להלבין רק כמה שיניים קדמיות, ואילו מגש בהזמנה אישית יכול להבהיר חיוך שלם. ריכוז הג'ל ההלבנה הוא בדרך כלל נמוך מזה של תנור טייק-טייף מדוד ומורח בדרך כלל על השיניים באמצעות משטח לוח, רצועה או צבע סטנדרטי.

ערכות ורצועות הלבנה ללא מרשם יכולות לעזור להלבין את השיניים

אך בדרך כלל יש להן ריכוז חמצן נמוך יותר מאשר ערכת הביתה של רופא השיניים או ריכוז נמוך בהרבה מטיפול משרדי שזכית בו ' לא רואה תוצאות. שיטה נוספת של DIY היא הדבקת הלבנת שיניים, שיכולה להסיר כתמי משטח קלים ושוחקים קלים, אך אינה משנה את צבע השיניים.

טיפולים במשרד מנצלים גם את ההתקדמות האחרונה בטכנולוגיית הלבנת שיניים

כדי לספק את התוצאות הטובות ביותר לחולים. אם יש לך כתמים עקשניים בשיניים שמגיבים בצורה גרועה לאפשרויות אחרות להלבנת שיניים, רופא השיניים שלך יכול להמליץ על הלבנת שיניים בלייזר. במהלך הפעלת הלבנת שיניים בלייזר, רופאי השיניים שלך מורחים ג'ל בעוצמה גבוהה על השיניים שלך ומשתמשים בלייזר מיוחד כדי לשפר את אפקט ההלבנה שלו.

המכונה הלבנת לייזר או הלבנת כוח

שירות הלבנת שיניים זה משתמש בלייזר הלבנת שיניים מיוחד כדי להאיץ את אפקט ההלבנה בעזרת ג'ל מרוכז על השיניים. שיטה זו עולה יותר משיטות אחרות, אך זו השיטה הקרובה ביותר להשגת הלבנת שיניים מיידית. זו האפשרות היעילה והבטוחה ביותר עבור מרבית החולים, ולכן כדאי לקבוע פגישה לניקוי השיניים.

הנה מבט מקרוב על צחצוח שיניים ומדוע כדאי להמתין עד לאחר פגישת הניקיון

כדי לתכנן הלבנת שיניים. הלבנת שיניים נגישה ויעילה, אך אם אתה משתמש בערכה ביתית מוכחת, ייתכן שלא תדע למה לצפות מהליך קוסמטי מקצועי. הלבנת שיניים מקצועית במשרד, המבוצעת על ידי רופא שיניים מנוסה, יכולה לסייע לכם להשיג את סוג התוצאות שאתם מחפשים.

ניקוי שיניים מקצועי

הנקרא גם מניעה, הוא יותר מסתם צחצוח מהולל. הלבנת שיניים מקצועית יכולה לעזור לך להחזיר ולשמור על הביטחון בחיוך שלך על ידי הסרת הכתמים המצטברים סביבו לאורך זמן. עדין ובטוח לשיניים, יש לו את היכולת להאיר את החיוך שלך בטיפול יחיד במספר גוונים.

הם יכולים גם לחסוך לך כסף אם יתברר שהלבנה מקצועית לא משפרת את צבע השיניים שלך

תן לרופא השיניים שלך זמן במהלך הבדיקה כדי לקבוע אם הטיפול המקצועי שלו מתאים לכתמים שלך. הוא או היא יקראו אל הכיסא שלך כדי שיוכלו לבחון את השיניים שלך כדי לוודא שאין בעיות ברגע האחרון.

תקבל מגש בבית כדי לטפל בשיני הלבנה שלך. השיקום יכול לכלול כתרים, הידבקויות בשיניים, סתימות צבע שיניים ולא רק הלבנת שיניים שהולבנה במהלך הטיפול. הטיפול מתחיל בביקור אצל רופא השיניים כדי לקחת טביעות מהשיניים.

בנסיבות אלה

הלבנת שיניים מומלצת רק בטיפול פורניר. ציפויי שיקום אינם מלבינים עם טיפול להלבנת שיניים, ולכן מומלץ למי שרוצה להאיר את חיוכו לעבור טיפול להלבנת שיניים לפני שיעבור שיקום עם ציפויי חרסינה. מכיוון שאין שום עדות לכך שהפעלת אור לייזר מגבירה את היעילות של ג'לים הלבנה, כדאי לבחור בטיפולי הלבנה מקצועיים כמו הלבנת שיניים זום.

בבית

מלא את המגש המותאם אישית שלך בג'ל הלבנת השיניים שסופק על ידינו והשאיר אותו על השיניים עד שעה לאחר הפגישה. חברת מריט מילס רופאי שיניים בסליסברי, MD, יכולה לשפר את חיוכך תוך שעה בלבד באמצעות שירותי הלבנת השיניים במשרד. הם יכולים להלבין את השיניים תוך זמן קצר לשלושה עד שמונה גוונים. הליך זה לוקח יותר זמן מטיפול משרדי, כך שהוא יכול להיות יקר יותר.

היתרונות שיש בהלבנת השיניים אצל רופא השיניים הקוסמטי שלך

במקום להשתמש בסט שנקנה בחנות, הם רבים. יתרונות אלו כוללים תוצאות מהירות יותר, הגנה טובה יותר על שורשי ומשטחי השיניים וטיפול טוב יותר ברקמת החניכיים. עבור אנשים עם רגישות גבוהה לשיניים וחניכיים, הלבנת שיניים אצל רופא שיניים אכפתי עשויה להיות אפשרות טובה יותר.

אם אתם מחפשים ערכת הלבנת שיניים לקחת הביתה

אנו ממליצים על Smile Brilliant. סטים להבהרת חיוך מבריקים זהים לטיפול שתקבל במשרד רופא השיניים, אך במקום ללכת למשרד רופא השיניים להלביש את השיניים במגש אתה יכול לקחת הביתה את רשמיך שלך או לשלוח אותם למעבדה. לכל רופא שיניים יש דעה משלו לגבי הג'לים הטובים ביותר להלבנת שיניים, וחלקם אף מציעים מוצר ספציפי בתרגול שלהם.

לפני שתתחיל להלבין את השיניים במשרד

תקבל ניקוי שיניים מקצועי להסרת רובד ואבנית מהשיניים. אם יש לך שאלות לגבי צבע השיניים התותבות שלך, למה לחפש בפה או כיצד להלבין את השיניים לאחר הטיפול, אל תהסס לקבוע פגישה עם ד"ר אלרד מראש.

המשמעות היא שניתן לאבחן את כל בעיות השיניים ולטפל בהן בהלבנה. אם אתה רוצה להלבין את השיניים, עדיף להתחיל בפה בריא. מומלץ לוותר על העישון והלעיסה, לא רק מסיבות בריאותיות, אלא גם כדי לשמור על שיני הלבנה.

תופעת לוואי עיקרית של הלבנת שיניים בלייזר

היא רגישות (במובן שהשיניים שלך רגישות לטמפרטורה), ולכן בחום או בקור אתה יכול להתעוות מעט ולהיות רגיש לכתמים. צבעים כחולים, אדומים, כתומים וסגולים יכולים להכתים שוב את השיניים, כמו גם מוצרים לבנים או בהירים.

תפריט נגישות