מה חשוב לבדוק לפני שעושים שיניים תותבות

אנו נוודא שהאדם יוכל להשתמש בתותבת ללא כאבים ובעיות. לבסוף, לאחר שהפרוטזה מונחת, אנו מבטיחים נוחות ופונקציונליות, שכן שניים או שלושה ביקורי תיקון (במידת הצורך) הם חלק נורמלי בהסתגלות לתותבת חדשה. אם אתה לובש שיניים מלאות, אנו ממליצים כעת לחזור למרכז הטיפולים שלנו לפחות פעם בשנה על מנת שתוכל לבחון את רקמת החניכיים שלך לאיתור שינויים.

חובשי מועברים כל 1-5 שנים בהתאם לזמן עקירת השיניים שלהם. שיניים מיוצרות בהתאמה אישית לפה שלך, ואתה לא צריך שיניים קבועות. לרוב ניתן למקם שיניים מיד לאחר החילוץ.

רופא השיניים שלך יבצע מדידות וטביעות של הפה שלך

ולאחר מכן יזמין תותבת מטכנאי שיניים. רופא שיניים יכול לבדוק את מצב הפה כדי לוודא שהתותבת מתאימה כהלכה ומונעת אי נוחות והחלקה. אם התותבות שלך רפויות, פנה לרופא השיניים שלך בהקדם האפשרי.

רופפות עלולות לגרום לאי נוחות ולבעיות בריאות

כולל כיבים וזיהומים. החניכיים והעצמות בפה יכולות להשתנות עם הזמן, מה שעלול לגרום לתותבות לא להתאים כראוי. גם אם התותבות עשויות משיניים מלאכותיות, עדיין יכולים להצטבר עליהן חיידקים, רובד ואבנית, מה שעלול לפגוע בשיניים ובחניכיים הקיימות.

כאשר התותבות שלך מוסרות מהפה שלך

הקפד להשתמש במברשת שיניים רכה מאוד ולחה ומשחת שיניים פלואוריד כדי לנקות את החניכיים וכל שיניים טבעיות במידת הצורך. הקפידו לנקות את כל משטחי התותבת, כולל אלו הבאים במגע עם החניכיים. אם אתה מסוגל לעשות זאת, מומלץ לנקות את התותבות ולשטוף את הפה כדי להסיר פסולת.

אבל אפילו עם טיפול טוב

בשלב מסוים עשוי להיות צורך בתותבות נשלפות מלאות או חלקיות כדי להחליף שיניים פגועות. לפעמים רופא השיניים שלך עשוי להמליץ לך להמתין עד שהחניכיים שלך ירפאו לפני שתלבש שיניים , מכיוון שלעתים זה עשוי להיות התאמה טובה יותר. לאחר הסרת כל השיניים (במידת הצורך), ייקח זמן מה לחניכיים בפה להחלים עד שהפרסטודנט יוכל להתחיל בתהליך יצירת התותבות.

בעוד שתותבות קונבנציונליות ממוקמות לאחר עקירת שן

רופא התותבות שלך יתחיל בתהליך התותב בפועל לפני עקירת השן. בהתאם לנסיבות האישיות שלך, ביצוע התותבות הללו עשוי להימשך 3 עד 6 חודשים, אך תסופק לך תותבת זמנית לתקופה ראשונית זו. מטופלים הזקוקים לתותבות מלאות מיידיות צריכים להסיר את השיניים האחוריות שלהם כ-6-8 שבועות לפני ייצור התותבות המיידיות. אלו נוצרות לפני עקירת שיניים המוחלפות בתותבות ומשמשות מיד לאחר עקירת השן ובמהלך תהליך ההחלמה, שעשוי להימשך עד חצי שנה.

ניתן לשפר את היציבות והשמירה של שיניים אלו על ידי שילובן עם שתלים דנטליים

שיניים יכולות להיות שלמות או חלקיות, מה שאומר שהן יכולות להחליף את כל השיניים בקו החניכיים העליון או התחתון, או רק כמה שיניים חסרות.
למידע מורחב על מה חשוב לבדוק לפני שעושים שיניים תותבות נא להעיף מבט ב- totavotlior.co.il

לא משנה איזה סוג של שיניים אתה עשוי להזדקק

הן ייוצרו בהתאמה אישית כדי להתאים לפיך ולהתאים חזותית לשיניים הקיימות שלך. עם זאת, אם תרצו סט שלם של שיניים, סביר להניח שתזדקקו לשיניים מלאות המכסות את החניכיים העליונות והתחתונות עם חתיכת אקריליק ושיניים מלאכותיות בצורת U. שיניים שלמות שמחליפות את כל השיניים ומתאימות בצורה מושלמת לחניכיים. הם יעזרו לך לאכול בנוחות ולדבר ברור, כמו גם להגביר את הביטחון וההערכה העצמית שלך.

הם יכולים גם לעזור לשמור על המראה שלך אם חלק מהשיניים שלך פגומות או חסרות

שיניים יכולות לקחת קצת התרגלות, אבל חשוב להשתמש בהן נכון בזמן שאתה לומד לאכול אותן. חשוב לטפל היטב בתותבות כדי לשמור על בריאות הפה. חשוב מאוד להסיר את התותבות לפני השינה.

לאחר שהפה שלך מתרגל לתותבות שלך

ייתכן שרופא השיניים שלך ימליץ להסיר אותם לפני השינה. רופאי שיניים ממליצים להסיר שיניים במשך 6 עד 8 שעות ביום כדי לאפשר לרקמות הפה להחלים מכל כאב או גירוי שאולי התרחש במהלך היום. שינה ללא שיניים היא דרך טובה להירגע. לאחר ביצוע שינויים, סביר להניח שרופא השיניים שלך ימליץ לך להוציא את התותבת מהפה שלך לפני השינה ולהחליף אותה בבוקר.

החלפת שיניים חסרות אמורה להפוך את האכילה למהנה יותר. חשוב שהשיניים הנותרות יהיו תקינות על מנת לתמוך בתותבת. חשוב להמשיך בבדיקות סדירות כדי שרופא השיניים יוכל לבדוק את רקמות הפה והתותבות.

ככל שאנו מתבגרים

הפה ימשיך להשתנות כאשר העצם מתחת לתותבת מתכווצת או נסוגה. כדי לשמור על הסתגלות נאותה לאורך זמן, יש להתאים את התותבת, לעצב מחדש או לעצב מחדש. שימוש בכמות קטנה של דבק (לא יותר משלושה עד ארבע ספוגיות בגודל אפונה לכל תותבת) יכול לעזור לייצב את התותבות ולהחזיק אותן במקומן כאשר אתה מרגיש איתן בנוח ויכול להקל על הלמידה.

לאחר שהחניכיים שלך החלימו

רופא התותבות שלך עשוי להתרשם מהפה שלך כדי שניתן יהיה להתאים את התותבת לצרכיך. לאחר עקירת השיניים ורקמת החניכיים החלה להחלים, תותבת קונבנציונלית מוכנה להכנסה לפה כ-8-12 שבועות לאחר הסרת השן. לאחר עקירת השיניים ורקמת החניכיים החלה להחלים, תותבת קונבנציונלית מוכנה להכנסה לפה כ-8-12 שבועות לאחר הסרת השן. לאחר מכן, רופא השיניים יעקור את השיניים הטבעיות רגע לפני הנחת התותבת בפיו של המטופל.

במהלך בדיקה זו

רופא השיניים שלך יחפש כל סימן של זיהום, חורים, עבודות שיניים קודמות שעלולות להפריע לתהליך התותבת, ויחפש שיניים אחרות שאולי יש צורך להסיר לפני התותבת. מוּצָב. אנו נשתמש בתותבת נשלפת ושפת שעווה כדי לדגמן את השיניים כדי לוודא שהשיניים באורך המושלם ובמישור השיניים המושלם. הביקור השלישי מורכב מניסיון של איטרציה ראשונה של התותבות.

אנו יכולים גם לבצע שינויים על סמך התאמה זו

לאחר כמה התאמות קטנות והקפדה על התאמה של התותבות שלך, תצא מהבדיקה הרביעית שלך עם סט שיניים חדש. באמצעות מסגרת שעווה ובסיס רחב, אנו נמדוד ונבצע התאמות כדי להבטיח שהשיניים שלך יהיו בגודל ובצורה הנכונים כדי להימנע מקליקות כשאתה מדבר או לועס. באמצעות שימוש בתותבת רחבה נשלפת ושפת שעווה להערכת מיקום השיניים, נבטיח נשיכה מושלמת כך שלא יהיו נקישות כאשר המטופל מדבר או לועס.

שיניים תותבות בראשון לציון

תפריט נגישות