ציפוי שיניים למינייט

האם ציפוי שיניים למינייט יהפכו את שיניכם לכדורי כדורים, או שהחיוך החדש שלכם יהיה מאוים לצמיתות מבעיות שיניים? מומחה לרפואת שיניים של אוגוסטין כיצד להקפיד על החלק החשוב ביותר בתכנית הטיפול שלך: למינציה של השיניים. אם אתה קונה ציפוי כיריים במרתף, יש לך סיכוי פחות או יותר לפתח חללים, אחת הבעיות הנפוצות ביותר בשיניים.

בדוק מה אחרים אומרים על השירות ב- Yelp בציפוי ולמינציה ומה יש להם לומר עליו. קרא ביקורות על כמה מרופאי השיניים הפופולריים ביותר בפלורידה ובארה"ב לשירותי למינציה דנטלית.

ציפוי שיניים למינייט הם קליפות חרסינה בהתאמה אישית המיועדות להתאמה סביב השיניים

כדי לשפר את מראהן. לעתים קרובות כחלופה לכתר, כנר הוא פיסת מתכת קטנה הניתנת להדבקה לשיניים הקדמיות ללא חומר הרדמה. הוא מכוסה כנראה בחרסינה כדי ליצור חיוך נעים ויפה יותר, אך הוא גם יקר מאוד.

אם עיבוד ציפוי שיניים למינייט השיניים שלך מחייב ייצור מחוץ לאתר הבנייה

הוא מעוצב, מוחל, נרפא ואז ננשך וננשך שוב. ואז נגוס בחזרה בתבנית שתעצב במעבדת השיניים. ברגע שהוא חוזר למעבדה, רופא השיניים מדביק אותו לשיניים המוכנות בתמיסת דבק מיוחדת.

בדרך כלל נדרשים לפחות שני ביקורי שיניים

כדי למרוח פורניר חרסינה, אך ניתן להכין ציפויים מרוכבים בעת ביקור אחד. אם הכנף שלך עשוי מחומר מילוי בצבע שן, יש בעל שיניים תותבות שמסיר כמות קטנה של מבנה השן. לאחר הגעתו, תעבור טיפולי שיניים של 3-5 יום, שם מנקים את השיניים וחרוטים אותם, מחספסים וצורבים את פני השיניים כדי להבטיח שהוא מהותי יותר בתהליך ההדבקה. כשהוא מוכן, רופא השיניים בודק את התאמת וצבע השן ומכין את השיניים על ידי ניקוי יסודי ואז חיסול משטחים כדי לשפר את ההידבקות.

לאחר מכן מסיר רופא השיניים שכבה דקה של אמייל מהשן

כדי לפנות מקום לפורניר. במהלך תהליך ההכנסה, רופא השיניים מסיר בדרך כלל כמות קטנה של אמייל המוטמעת בקליפה החיצונית והמגנה של השן. השן מוסרת קטנה מאוד, בערך 1 - 2 מילימטרים, מה שמעניק לציפוי מקום לשבת.

עם ציפוי שיניים למינייט

רופא שיניים קוסמטי צריך רק להסיר חלק קטן מאוד מהאמייל, אך אתה מאבד חלק קטן ממנו, כך שהנייר - פורניר דק - יכול להשתלב באופן טבעי. הליך קשירת השיניים הוא גם פחות עמיד מציפוי, ושימוש חוזר עשוי להיות נחוץ אחת לכמה חודשים או שנים. זה הרבה יותר משתלם וזה פחות פולשני, כך שרופא שיניים יכול לבצע עבורך את קשירת השיניים וגם את הטיפול בכנף. ניתן להתייעץ עם מומחה לתותבות לטיפול מתקדם, כגון תותבת גוף מלא או תותבת.

כדי לשמור על בריאות השיניים הטבעיות שלך ולהבטיח שיקום שיניים, כולל ציפויי חרסינה, מומלץ לבצע בדיקות וניקיון קבוע לפחות פעמיים בשנה. ביקורים קבועים אצל רופא השיניים יעניקו לרופא השיניים שלך אפשרות לנקות את השיניים במקום שהוא לא יכול, ולהבטיח שרופאי השיניים שלך יהיו במצב טוב. בעוד שרופאי שיניים בודקים באופן קבוע שיניים עם ורידים ובודקים אם יש שיניים ללא ציפויים, רוב מומחי השיניים שהוכשרו ברפואה מונעת הם שיננית.

ציפויים מרוכבים בדרך כלל זולים ב 50% מקליפות חרסינה והם בנויים בפה ומודבקים לשן עם שרף ומלט

בדרך כלל מלט שרף. הם יכולים להיות מיוצרים ישירות או בעקיפין על ידי טכנאי שיניים או מעבדת שיניים; בדרך כלל הם אינם נדרשים על ידי קרמיקאים לשיניים לבנות את הפורניר, וכך לחסוך זמן וכסף עבור המטופל ורופא השיניים. ציפויים מרוכבים הם בדרך כלל פחות מ- $ 50 לכל השקעה בעלות בהשוואה לציפוי פורני Celeryn. להכנת שן, על הרופא לבחור את סוג הלמינציה הקרמית ו / או הלמינציה שישמשו לייצורה. לאחר יצירת הקרמיקה או הלמינציה, השיניים נשלחות למעבדה ויוצרות על ידי חיתוך משטח השן וצורותיו.

כדי להכין את הפורניר, רופא השיניים חותך כמילימטר אמייל ואז מלטש את השכבה האחרונה של שרף המורכב עד שהוא נרפא ויוצר את השן. בסיום הוא בודק את התאמתם וצבע השיניים ומכין את השיניים על ידי ניקוין ביסודיות ואז חיסול פני השטח שלהם לשיפור ההידבקות של כל כנף.

משחת שיניים דרך אתר החיוך שלי הינה בטוחה ויעילה עבור ציפוי שיניים למינייט

אך ישנם רופאי שיניים קוסמטיים הממליצים על מרשמים - משחות שיניים עמידות לפלואוריד לטיפול ביתי יומיומי, כגון Prevident 5000 של קולגייט, למי שיש עששת, שורשים או שיניים חשופות, או היסטוריה של עששת, אובדן שיניים או בעיות אחרות בשיניים. אם יש לך שיניים טבעיות שנוקו, השתמש במשחת ליטוש רגילה בה משתמש שיננית השיניים שלך לניקוי. חלק ממוצרי האמייל מחרסינה (למשל מברשות שיניים) עלולים להיות שוחקים מדי ולפגוע בשן, ואילו צינורות שיניים של Supers Mile הם בטוחים, יעילים בציפוי פור סלרין.

תוכלו לקרוא עוד על ציפוי שיניים למינייט דרך אתר החיוך שלי לרופאת שיניים

 

תפריט נגישות