מחיר הדברה ירוקה למזיקים

Sunflower 4240681

חומרי הדברה שימשו זמן רב להדברת מזיקים ומחלות בחקלאות [4,5,6,7]. כמה בעיות ומגבלות מתגלות כאשר מזיקים נשלטים על ידי חומרי הדברה בלבד. כאשר קיימות אינה בעיה, חומרי הדברה הם לרוב יעילים מאוד בהדברת מזיקים. פרטים באוכלוסיית הטפילים בעלי עמידות טבעית מסוגלים לשרוד טיפול בקוטלי חרקים.

עלייה במזיקים מובילה לרוב לטיפולים נוספים בקוטלי חרקים המעכבים או משמידים אויבים טבעיים ומגדילים עוד יותר את פוטנציאל העמידות למזיקים

השימוש בקוטלי חרקים כאלה מוביל לרוב להתעוררות מחודשת של אוכלוסיות מזיקים מהר יותר מאשר אויבים טבעיים. ללא בקרות טבעיות, טפילים ראשוניים (ממוסדים) ומשניים (חדשים) מגיעים לרוב לרמות מסוכנות בקצב מהיר יותר. בעיה נוספת בשימוש בטורפים, למשל, היא הפרדוקס של ההדברה הביולוגית: ככל שהטורף יעיל יותר, כך גדל הסיכוי להשמיד את מקור המזון ולמות, מה שיוביל להתעוררות מחודשת של טפילים.

השימוש בטורפים

הוא שיטה נפוצה יותר ויותר להרתעת מזיקים. אבל בתנאים הנכונים, טורפים יכולים להיות בעלי ברית אידיאליים עבור חקלאים מוכי מזיקים. אויבים טבעיים של מזיקים ביבולים מספקים שירותי מערכות אקולוגיות חשובות לחקלאות על ידי עיכוב מזיקים והפחתת עלויות הדברה ליצרנים [4-6].

מצד שני

חומרי הדברה כימיים הורגים לא רק מזיקים אלא גם אויבים טבעיים באורגניזמים מועילים אחרים, מה שגורם להתפרצויות תכופות יותר הקשורות לעמידות לחומרי הדברה, שיבוש מנגנוני הרגולציה הטבעיים והסתמכות מתמשכת על חומרי הדברה לצורך הדברת מעגל קסמים. של התפרצויות מזיקים. . . [10-13]. הרעיון של תוכנית הדברה ירוקה אינו מוגבל לשימוש בחומרי הדברה טבעיים או אורגניים. מטרת השימוש בתוכנית הדברה ירוקה היא להפחית את השימוש בטיפולים כימיים.

אם הדברה כזו

היא האפשרות היחידה שלך, נסה טיפול נקודתי כדי להפחית את הסיכוי לחשיפה לאורגניזמים שאינם מטרה. נסו להימנע מנטילת חומרי הדברה רחבי טווח, שעלולים להרוג או לפגוע במינים מועילים רבים יחד עם הטפיל. השתמש בהם כאשר זיהום מזיקים חמור מדי עבור אפשרויות לא רעילות מיידיות.

מזיקים רבים יכולים להיתפס גם עם מלכודות קרטון

מלכודות, או שניתן להרוג אותם באופן מכני (תחשוב על מחלפי זבובים), כל אלה הם אפשרויות לא רעילות. מלכודות אלו פופולריות בגלל יכולתן לתפוס מזיקים מבלי להשאיר בבית מלכודות המבוססות על חומרי הדברה.

שחרור אורגניזמים אחרים הנלחמים בטפיל הוא דוגמה נוספת לחלופה לשימוש בחומרי הדברה. אורגניזמים אלה עשויים לכלול טורפים טבעיים או טפילים טפילים.

ניתן להשתמש בחומרי הדברה על פני שטחים גדולים

כדי לשלוט באוכלוסיות מזיקים גדולות. חומרי הדברה הם כימיקלים המשמשים להרוג, להדוף, או להפחית בדרך אחרת את הדבקות מזיקים כדי להגן על היבולים מנזק. בדרך כלל, חומר הדברה הוא חומר כימי (למשל, קרבמט) או ביולוגי (למשל, וירוס, חיידק או פטרייה) הדוחה, מבטל את היכולת, הורג או דוחה טפילים בדרך אחרת.

חומרי הדברה נקראים לרוב לפי סוג הטפיל שהם נלחמים בהם

קיימות חלופות לחומרי הדברה הכוללות שיטות גידול, שימוש בחומרי הדברה ביולוגיים (כגון פרומונים וחומרי הדברה מיקרוביאליים), הנדסה גנטית ושיטות להפריע לרבייה של חרקים. מוצרי הדברה טבעיים הפכו פופולריים בשנים האחרונות, והציגו מוצרים טבעיים ואורגניים חדשים בטוחים יותר ויעילים לא פחות ממוצרים המבוססים על כימיקלים ברמה מקצועית.

התעשייה החקלאית העבירה את המיקוד שלה להדברה ביולוגית

בין היתר בשל הדאגה הגוברת מההשפעות הסביבתיות והבריאותיות של שימוש בחומרי הדברה כימיים. מאז אמצע המאה ה-20, החקלאות נשלטת על ידי הדברה ביולוגית כאמצעי להגנה על יבולים מפני מזיקים. טיפול בעמידות למזיקים חשוב מאוד להארכת החיים האפקטיביים של חומרי ההדברה הנדרשים.

מוצרי הדברה אורגניים מספקים לאנשים שאכפת להם מהסביבה אלטרנטיבה מצוינת להדברה כימית, תוך שימוש ב-100% מרכיבים טבעיים לחלוטין כדי להגן על בריאותם של בני אדם, חיות מחמד והסביבה.

המרכיבים הפעילים של חומרי ההדברה שאנו מציעים נעים בין כימיקלים כמו חומצה בורית למרכיבים טבעיים כמו שמן מנטה. רבים מקוטלי החרקים שלנו בטוחים עבור ילדים, חיות מחמד וצמחים.

יש לנו גם כמה פיתיונות טבעיים ואורגניים שהם מאוד יעילים בהדברת סוגים שונים של חרקים

החל מג'וקים ועד נמלים. זה לא רק הופך אותם לפחות מזיקים לסביבה, אלא גם יעילים יותר, מכיוון שהחרקים הממוקדים נוטים יותר להתפתות למשהו שהם לא יכולים להבחין ממקורות המזון הרגילים שלהם.

גורמי עלות הדברת מזיקים ביתיים נפוצים כגון עכבישים

ג'וקים ונמלים היא בדרך כלל רכיב סטנדרטי של תוכנית הדברה, אך הדברת מזיקים כגון טרמיטים ומכרסמים תעלה את המחיר ככל שיש צורך במוצרים ושיטות טובים יותר. שירותי הדברה שנתיים או בדיקות שנתיות עולים בדרך כלל בין 300 ל-500 דולר, הדומה לטיפול בביקור בודד. עלות זו לרוב גבוהה מביקורים רגילים מכיוון שהטכנאי יצטרך לחקור ולאבחן את הבעיה ולטפל בה מיד.

כשמדובר במזיקים שעלולים לגרום נזק מבני (כגון טרמיטים וחיפושיות עץ) או כאלו שעלולים לגרום לבעיות בריאותיות (כגון פרעושים

קרציות ופשפשים), לרוב כדאי להיפטר מהמזיק. במהירות בעזרת מדביר מקצועי. חֶברָה. כאשר בוחנים עלויות בריאות, אפשרויות הדברה טבעיות הן אסטרטגיות ההדברה הרווחיות ביותר. "בחירת חלופות יעילות שהן פחות רעילות לאורגניזמים שאינם מטרה תשפר את הישרדותם של אויבים טבעיים ואת האפקטיביות הכוללת של הדברת מזיקים.
על מנת לשמוע מידע אודות מחיר הדברה ירוקה למזיקים כדאי לבדוק כאן: hadbara-neto-yeroka.co.il

העלות החיצונית של חומרי הדברה

היא 4-19 דולר ארה"ב (3-15 אירו) לכל. ק"ג חומר פעיל מיושם, מה שמצביע על כך שגישות IPM שמביאות לפחות שימוש בחומרי הדברה יועילו לא רק לחקלאים, אלא גם לסביבה ולבריאות האדם באופן כללי. הדבר מצביע על כך שהיתרונות של שימוש בחומרי הדברה להדברה, מחלות והדברה, כמו גם קלות השימוש, צריכה להיחשב בהקשר של העלויות הכרוכות בתופעות לוואי לא רצויות.

PPIs היו חובה מאז 2014, אך עם אירופה המהווה רבע משוק ההדברה העולמי, מעבר יעיל מחומרי הדברה בלבד הדברה קשה. העלות של פיתוח חומרי הדברה חדשים עולה בקצב הולך וגובר.

זה נובע חלקית מהעובדה שחקלאי NCP נוטים ליישם כמויות מופרזות של חומרי הדברה להדברת מזיקים ol (בממוצע 22.35 ק"ג הא-1)

מה שמפחית מאוד את היעילות והערך השולי של קוטלי חרקים וגם הדברה טבעית. לפיכך, זיהוי הערך הכלכלי של אויבים טבעיים והעלות האמיתית של קוטלי חרקים כימיים לחקלאים עוזר להתאים כמה מהפרמטרים הכלכליים המרכזיים בתהליך קבלת ההחלטות, מה שהופך את זה לחסכוני להנהיג שיטות הדברה בר קיימא עבור יצרנים פרטיים. מחקר זה בוחן את התנהגות החקלאים בשימוש בקוטלי חרקים ואת הכלכלה של שירותי הדברה ביולוגית הניתנים על ידי אויבים טבעיים.

תפריט נגישות