קידום ממומן בגוגל

City 690158

קידום מכירות ממומן ב-Gmail, המכונה גם מודעות Gmail, מודעות Gmail ומודעות ממומנות ב-Gmail, הוא פורמט מודעה בתשלום ברשת המדיה של גוגל, המאפשר למפרסמים להציב מודעות בתיבות הדואר הנכנס של לקוחות פוטנציאליים. אבל החלק הכי טוב במודעות Gmail ממומנות הוא לא שהן יכולות לקחת אותך לכל תיבת דואר נכנס מבלי לבקש מלקוחות פוטנציאליים סקרנים כתובת אימייל. עם מודעות Gmail, תוכל למקד לקהלים על סמך הדומיינים שמקבלים אימיילים.

כעת עליך להוסיף מיקוד נוסף ל-SPG שלך כדי שהמודעות שלך יוצגו לקהל היעד הנכון. זה מאפשר לך לבדל את עצמך מרשימות SPG אחרות שאתה מתחרה מולן. אז אתה יכול לנסות לשים אותם במשפך שלך עם הצעה אחרת באמצעות מודעה אחרת.
בכדי לקרוא מידע בתחום של קידום ממומן בגוגל עליך לבקר ב- tzd-seo.org.il

אחת התכונות הבולטות של פורמט מודעה זה

היא היכולת להעביר אותה לחברים או לשמור אותה למועד מאוחר יותר. בדרך כלל יש שתי מודעות, והפורמט שלהן מחקה את זה של אימייל אמיתי. ובכן, כאשר משתמש פותח מייל, הוא מחויב על כל קליק ומציג מודעה מורחבת שתוכל להפנות לדף הנחיתה ממש כמו מודעת PPC רגילה.

בכל פעם שמשתמש מבצע חיפוש בגוגל

AdWords מפעילה מכירה פומבית כדי לקבוע אילו מודעות חיפוש יופיעו בדף תוצאות החיפוש ויקבעו את מיקומן. אתה יכול להשתמש בו כדי ליצור מודעות, להציע הצעות למילות מפתח ספציפיות ולקבוע כמה אתה מוכן לשלם עבור כל קליק על המודעה שלך, מכיוון ש-Google Ads היא מערכת מכירות פומביות בזמן אמת.

Google Ads מאפשרת לך לפרסם ולקדם את המוצרים והשירותים שלך כאשר משתמשים מחפשים מילות מפתח רלוונטיות

Google Ads (לשעבר Google AdWords) [2] היא פלטפורמת פרסום מקוונת שפותחה על ידי Google שבה מפרסמים מציעים להציג פרסומות קצרות, הצעות שירות, רשימות מוצרים או סרטונים למשתמשי האינטרנט.

תוכל להגיע ליעדי הביצועים שלך ב-Google Ads על ידי הגעה לעד 3 מיליארד לקוחות באמצעות עדכון Google שלך באמצעות קמפיינים של Discovery

על ידי שילוב של Google Ads עם ה-CRM שלך, תוכל לעקוב אחר מסעות פרסום שעובדים עבור הקהל שלך, כך שתוכל להמשיך לשווק עם הצעות רלוונטיות.

אם אתה זקוק לעזרה בתקצוב של Google Ads כמו גם בעיצוב מסע פרסום

שירותי ניהול המחיר לקליק של Google Ads יכולים לעזור. אם אתה רוצה שמודעות Google שלך יניבו לידים ולקוחות, בדוק את המשאבים הנוספים האלה והשתמש בהם כהנחיות בעת הגדרת מסע הפרסום שלך ב-Google Ads. למידע נוסף על מודעות ממומנות בגוגל והאסטרטגיות שמאחוריהן, בקש שיחה ואנו נדבר על אימוץ אסטרטגיות חדשות להגדלת העסק שלך.

אם אתה או החברה שלך מעוניינים להשתמש באסטרטגיות הפרסום העדכניות ביותר של Google

עליך לפנות לנציג של Google Adwords. הם יסבירו וידריכו אותך בתהליך ודרישות התקציב כדי להשיק מבחן בטא. הם גם ידריכו אותך דרך הקידוד שתצטרך ליישם כדי שמודעות Gmail יפעלו כהלכה.

ישנן תבניות רבות ושונות בהן תוכל להשתמש עבור מודעות Gmail שלך

ואיזו תבחר תלויה בך. אתה יכול אפילו ליצור מודעות דוא"ל חדשות של GSP אם תרצה, או פשוט להתמקד בשימוש במודעות מותאמות אישית עבור מסרים גדולים שזקוקים לתשומת לב רבה יותר. בדרך זו, GSP מאפשר לך ליצור מודעות מספרי טלפון ניתנות ללחיצה עבור כל המכשירים הניידים באמצעות לידים הממוקמים באפליקציית Gmail או בדפדפן הנייד.

המחיר הממוצע לקליק יכול להיות נמוך מאוד עבור מודעות Gmail, נמוך בהרבה מצורות אחרות של פרסום לתצוגה, תוך כדי מיקוד. מודעות Gmail ממוקדות בצורה גרועה נפוצות כיום מאוד בקרב מפרסמים שרוצים להשתמש בטכנולוגיה זו.

צמצום המיקוד שלך למודעות Gmail

הוא חשוב מכיוון שאינך רוצה לבזבז את כספי המודעות היקרים שלך על אנשים מחוץ לרשת הלקוחות החדשה שלך. ככזה, מודעות Gmail הן דרך מצוינת להגיע ללקוחות, להציג להם סרטון, או אפילו לגרום להם להמיר מבצעים מעולים עבור העסק שלך. כאשר אתה משלב מיקוד Gmail בארסנל של כלי הפרסום שלך, אתה יכול לצפות שמודעות ה-HTML החדשות שלך יופיעו בהודעות האימייל של קהל היעד שלך.

בין אם ברצונך להשתמש ברשימות דוא"ל תחרותיות או לקבל תגובות ישירות מ-Gmail, מודעות GSP יכולות לספק יותר חופש ממודעות מסורתיות לתצוגה. בנוסף, נמצא כי הם שומרים על ביצועים דומים למודעות רגילות לתצוגה או אפילו מעלים עליהם.

Google Ads, המכונה גם מודעות GSP, יכולה להיות מקור מצוין לתנועה נוספת בשל העלות הנמוכה שלהן לקליק. מכיוון שמעט מפרסמים נוטים להתמקד מאוד במודעות SPG, אתה יכול להשתמש בהזדמנות זו כדי ליצור לידים ממוקדים יותר עבור העסק שלך.

בדומה למודעות וידאו

מודעות אפליקציה נכללות ברשת המדיה, אך ניתן להשתמש בהן בקמפיינים ממוקדים. אבל גוגל מציעה את היכולת למקד ספציפית למודעות וידאו, במקום לפרסם בצורה רחבה יותר ברשת המדיה. מפרסמים יכולים גם להשתמש בווידאו במודעות Gmail רק אם יבחרו.

מכיוון שמסעות פרסום של Gmail הם כיום חלק מרשת המדיה

יש לנו את היכולת לשלוט באילו מכשירים מודעות Gmail שלנו יכולות להופיע. רק בגלל שמסעות פרסום של Discovery מדורגים ב-Gmail לא אומר שאנחנו יכולים ליצור מחדש בקלות את המודעות שלנו. אני מקווה שעדיין נוכל להשתמש בעמודות הקשורות ל-Gmail ב-Google Ads, אבל לא הצלחתי לאשר זאת בזמן כתיבת שורות אלה.

מפרסמים שעדיין רוצים להציג מודעות במיקומי Gmail שלהם יצטרכו להפעיל מסעות פרסום לגילוי במקומם. בנוסף, מפרסמים לא יוכלו לערוך אף אחד ממסעות הפרסום הנוכחיים שלהם ב-Gmail.

מודעות רספונסיביות מאפשרות לך להפעיל מודעות דינמיות שנבדקות אוטומטית עד לקבלת הגרסה המתאימה ביותר לקהל היעד שלך

עבור גוגל, זאת אומרת עד שתקבל את מירב ההקלקות. מודעות רספונסיביות לרשת החיפוש מאפשרות לך להזין מספר אפשרויות של כותרת וטקסט של מודעה (15 וארבע אפשרויות בהתאמה) כדי ש-Google תבחר את התוצאות הטובות ביותר להצגה למשתמשים.

עם ההבנה הייחודית של Google לגבי כוונת הלקוח

תוכל להציג מודעות רלוונטיות ומשמעותיות יותר לאנשים כשהם הכי מעוניינים ללמוד יותר על המוצרים והשירותים שלך. בקר בדף 'בנה עם Google' כדי ללמוד עוד על האופן שבו מודעות Discovery יכולות לעזור לך להגביר את המעורבות עם חוויה ויזואלית עשירה ב-Google Feeds. עם מדדי קהל וכוונת לקוחות מ-Google, סוג מסע פרסום זה עוזר לך להציג מודעות מותאמות אישית מושכות ויזואלית לאנשים שמוכנים לגלות ולתקשר עם המותג שלך באמצעות מסע פרסום יחיד של Google.

תפריט נגישות