מנעולן לדלתות מומלץ

רמת האבטחה ביט היא מספר 1 שלי בכל הנוגע למנעולי אבטחה, ועם בורג מכה המכיל סיכות נגד פיק וצלחות נגד קידוח, אבטחת הדלתות שלך מובטחת במחיר סביר. ניתן להתקין סוג טוב יותר, המכונה השפעה מחוזקת, כאחד משדרוגי האבטחה החסכוניים ביותר שלדברי המומחים חשוב יותר מהבורג עצמו.

ה- DL2700 Standalone Grade 1 קיבולת גבוהה מנעול שבילים כולל מקלדת מתכת עמידה בפני ונדלים

מנגנון צימוד חזק, דגמים עמידים בפני מזג אוויר ומזג אוויר עם מקלדת הניתנת לתכנות. הוא מציע קודי משתמש מרובי רמות באורך 3-6 ספרות עם עד 2,000 קודי משתמש. התכונה הטובה ביותר שלה היא שמדובר במנעול בדרגה 1, שהוא הרמה הגבוהה ביותר שיש (עוד על רמות הנעילה כאן) ומגיע עם חומרה טובה יותר שהופכת את ההתקנה לחזקה יותר מכיוון שקל יותר להתקין אותה מכיוון שמחצית המנעול הוא מהיר -במקרה ושומר על חתיכות נעילה חכמות בעת הכנסת הברגים.

נעילת הדלתות הדיגיטלית SHS P718 של Samsung מציעה שלוש דרכים לפתיחת הדלת

קוד קוד, טביעת אצבע ביומטרית ומפתח ומנעול. המנעול ממוקם בתוך הדלת, כך שאף אחד שמכיר את המנעול לא יכול לתפעל אותו. כמערכת גישה ללא מפתח, המנעול מתקשר עם חיבור Bluetooth מאובטח שמנעולן מוסמך מצפת התקין.

אם ברצונך להחליף מנעול דלת שבור או רק לשדרג את המנעול הנוכחי שלך

כדאי לשקול רכישת מנעול אבטחה חכם. בעזרת מנעול חכם אתה יכול לשנות את המפתח או מספר ה- PIN אם תרצה, ועם Alexa תוכל לפתוח את הדלת שלך. מנעולים חכמים יכולים לעזור גם אם תשכחו לנעול את הדלת ולתת לקבלן או מנקה להיכנס, אך אינכם חייבים.

אם אתה רוצה מנעול אינטליגנטי בצורה של גליל נעילה

אתה יכול לסמוך על מנעול דלת כניסה טובה. הפקת המקסימום מאחד המנעולים הללו בצפת תחזק את הדלת שלך, תאבטח את החלונות ותגביר את האבטחה שלך. מנעול נחות שנמצא בחנויות חומרה מתאים לדלתות הפנים שלך, אך תרצה לוודא שדלתות החוץ שלך אינן פגיעות.

היכולת לשייך מנעול חכם לאחד ממנעולי דלתות הכניסה הטובות ביותר הופכת אותו למנעול החכם הקסום ביותר והמנעול החכם הכי נפרד ברשימה זו

מערכת ה- Smart Lock Ultraloq UL3 היא בחירה מצוינת לאבטחה מכיוון שהיא נותנת למשתמשים שליטה מלאה באפליקציה, היא מערכת הנעילה היחידה בשוק המציעה 5 כניסות שונות, נבדקה לעמידות והיא בחירה גדולה יותר באזורים הלחים שלנו. מכיוון שהוא עמיד בפני מזג אוויר. מנעולים מותקנים על 90% מהדלתות בארה"ב, כך שאין שום ערובה לכך שהנעילה שלך היא הנכונה.

אם מפתח הבית שלך נגנב

אחת העבודות הראשונות שלך צריכה להיות החלפת מנעול הדלת כך שאף אחד אחר לא יקבל גישה לבית שלך. בעלי בתים חדשים בצפת לא רוצים מפתחות בידיהם של אנשים רבים, כולל קבלני משנה, פקחים, סוכני נדל"ן, מנעולים וריחנים. ישנן מספר דרכים להשיג זאת, אך אם אתה שוקל להחליף את המנעול, המשך לקרוא.

כדי לשנות את מנעול הדלת, בדרך כלל יש להחליפה או לנעול אותה מחדש. מנעולן יכול לנקב את המנעול כמוצא אחרון או להוציא אותו הפוך אם כל השאר נכשל. דלתות חלשות, במיוחד דלתות חלולות, יכולות להתפנות ללא מנעול.

אם אתה מחפש מנעול חכם עם צילינדרים למפתח

התייחס למוצר זה כאחד ממנעולי דלת הכניסה הטובים ביותר לצרכיך. אני ממהר לקנות חדש אם יש לך אותו כבר ליד הדלת שלך והוא בן יותר משנה או שנתיים כדי לוודא שאתה מקבל מנעול ללא פגמים ישנים.

אם אתה מחפש מדריך לשליטה על ברגים

אפליקציות ואינטגרציה ביתית חכמה, קרא את מיטב המנעולים החכמים. למנעולים ללא מפתח יש הבדלים רבים, אך ניתן להפעיל אותם באמצעות טביעות אצבע, קודים, שלט רחוק או בקרות טלפון. בעוד כפתורים ומנופים מספקים אבטחה משנית, בורג המהווה את תכונת האבטחה העיקרית שלך הוא המנעול המועדף בכל הנוגע לאבטחת הבית שלך, אומר וינארדי.

אם אתה מודאג כיצד ייראה המנעול בידית הדלת או הדלת שלך

הירגע בידיעה שיש הרבה מנעולים חכמים במגוון צבעים. אתה יכול לבחור סוג מנעול מסוים עבור כל רמה נוספת של הבית שלך, או שאתה יכול לבחור את אותו מנעול לכולם, למעט הדלתות החיצוניות של הבית. מנעולים בעיצוב יפה ומודרני משתלבים היטב ומשלימים סגנונות חיים רבים.

סוגים וסגנונות Kwikset של מנעולי דלתות מציעים מגוון תכונות העונות על צרכי הגישה שלך דרך דלת הכניסה שלך, תכונות פרטיות בחדר השינה שלך, חדר אמבטיה, מסדרונות, מסדרונות, ארונות ותכונות מיוחדות אחרות כגון ארונות ומסדרונות. .
למידע מורחב בנושא של מנעולן לדלתות מומלץ ניתן לבקר ב- eyalock.co.il

האפשרות להתקין מנעול יכולה לעלות כמה שיותר כמו המנעול עצמו, תלוי במותג ובדגם. אפשרות זו עשויה להיות הטובה ביותר עבורך אם אינך יכול לעשות זאת בעצמך, אינך יכול לעשות זאת בעצמך או חושש לפגוע במנעול הדלת שלך.

מנעול יחיד יכול לעלות עד $ 60

בעוד שמערכת שלמה יכולה לעלות בין $ 500 ל- $ 2000 או יותר. בהתאם לעיצוב וחומר המנעול, אתה יכול להוציא בין 40 $ ל -300 $ עבור מנעול דלת חדש, בין אם מדובר במנעולי מפתחות פשוטים או בשילוב ידית מנעול איכותית עם טכנולוגיה חכמה.

תפריט נגישות