דרופשיפינג למתקדמים בחנויות פרטיות

המדריכה מג'ה פרינה שפטבה תלמד אותך כיצד לחשוב מחוץ לקופסה בקורס מבוא זה. תוכלו לגלות מדוע dropshIPPing הוא רעיון עסקי בר קיימא, מה נדרש כדי לאמת מוצרים, כיצד לפתוח חנות, למצוא ספקים ועוד ועוד.

דרופשיפינג

היא שיטת הגשמה המאפשרת לעסקי סחר אלקטרוני למכור מוצרים לעסק אחר תוך שמירה על מלאי. באמצעות מודל ה- dropshipping, העסק שלך יכול לשווק ישירות לצד סיטונאי של צד שלישי או ליצרן המוצר. מאמר זה מכסה את היסודות של משלוח דרופ, 11 כלי משלוח של dropsh כדי למקסם את היתרונות של שיטות תאימות וכיצד למזער חסרונות.
על מנת לקרוא פרטים נוספים בתחום של דרופשיפינג למתקדמים בחנויות פרטיות באפשרותך לגלוש לאתר fillva.com

במקום לבצע הזמנה באתר האינטרנט שלך

אתה קונה את המוצר ישירות מצד שלישי ושולח אותו ללקוח שלך. כאשר אתה מבצע מיקור חוץ באחסון והגשמה לספק שלך, המוצר שלך עובר ישירות ללקוח מבלי לגעת בידיים שלך. אינך אחראי למשלוח, ולכן על הספק שלך לספק את המוצר בזמן, והלקוח שלך יכול להאשים מוצר פגום או לעכב במשלוח אם תחליט לעזוב את הספינה, או שתוכל לקחת את האשמה.

אם הספקים שלך אחראים למשלוח מוצרים ללקוחותיך ותהליך המסירה והגשמה שלהם נמוך מהממוצע

העסק שלך יסבול. בבחירת פלטפורמת הקניות שלך כדאי לשקול להשתמש בחברת דרופשיפינג. תלוי בפלטפורמת המסחר האלקטרוני שבו ברצונך להשתמש, תוכל להשתמש באחד מהנושאים והתבניות לאחסון מוצרים המפורטים להלן.

מכיוון שדרופשיפ

היא שיטה לעיבוד הזמנות, קמעונאים לא צריכים לשמור מלאי. במקום זאת, לקוחות יכולים להזמין מוצרים ישירות מ- Dropshipper ולהזמין מוצרים אלה מספק Dropshipping. אתה מונע מהאתר שלך להיות תלוי בספק שלך עם פחות מוצרים שנשלחו, ותוכל להפיק תועלת מהפשטות של מודל ה- dropship מבלי להיות תלוי בו לרווחי העסק שלך.

ספק הדרופשיפינג שולח את ההזמנה ללקוח לאותו פריט בדיוק מבלי שהדרופשיפר אי פעם יראה את המוצר או ייגע בו

דרופשיפינג היא שיטה למימוש הזמנה בה החברה לא חייבת להחזיק שום מוצר במלאי. החנות שמוכרת את המוצר פשוט מעבירה את הזמנת הרכש לספק צד שלישי ששולח אותו ללקוחות. במילים אחרות, המוכר מעביר את הזמנת הרכש לספק, שמבצע את ההזמנה. בדרופשיפינג, מוכר ממלא הזמנות מצדדים שלישיים לפני שהם נמסרים ללקוח. עם מודל עסקי זה למשלוח דרופינג, קמעונאים לא צריכים להצטייד בסחורות כדי לפתוח עסק בסחר אלקטרוני.

הסוחר אחראי על קבלת הזמנות מלקוחות ומשמש כמתווך בין הלקוח לספק המוצר המתאים

ברגע שהזמנת הלקוח מועברת לספקי הדרופשיפינג במקום לעוסק, ספקי הדרופשיפינג שולחים את המוצר ללקוח דרך רשת ההפצה שלהם. הספקים המסופקים הם גלגל שיניים הכרחי בעסקי שילוח מטפטפים ואחראים למסירת המוצר שהוזמן בזמן המוסכם.

כספק

חברות דרופשיפינג אינן יכולות לפרנס את עצמן אם אין להם מוצרים למסור ללקוחותיהם. Dropshipping מאפשר לעסקים קטנים להשיג מוצרים בזול מיצרנים ברחבי העולם ולמכור אותם בשוק הקמעונאי במחיר תחרותי, ללא צורך במשלוח המוצרים בעצמם. חברות המשלוח מטפטפות יכולות להרוויח עד 50% יותר מאשר מוכרים שמחזיקים מלאי מקוון.

באופן לא מפתיע

Shopify היא אחת מפלטפורמות המסחר האלקטרוני הנפוצות ביותר עבור חנויות מסחר אלקטרוני מסורתיות לדרופשיפינג. זוהי בחירה מצוינת עבור חברות ומסחר אלקטרוני מבוססות ומותגים שרוצים לייצר יותר הכנסות מבלי לשאת בעלויות הנוספות של ייצור, אחסון וסיפוק מוצרים משלהם. עם המודל המסופק, אינך צריך לקנות דבר כדי לראות את המוצרים שאתה יכול להציע בחנות המקוונת שלך.

אם בסופו של דבר אתה תוהה כיצד תוכל להשיג מוצרים לדרופשיפינג

גיליתי שלא קשה לזהות ספקי נישה המציעים מיליוני מוצרים. בדוק את הציונים של הספקים המקוון של הספקים שלך כדי לראות מה נאמר עליהם באתרי דירוג כגון TrustPilot ו- Better Business Bureau. כאשר אתה מתקשר עם חוזה עם ספק, אתה יכול לבקש דוגמאות של המוצרים שאתה רוצה למכור. --- - בחירת ספק היא צעד מכריע שעל כל חברת דרופשיפינג לנקוט בה. יש לקחת בחשבון גורמים רבים כשמחפשים ספק. בין אם אתם מחפשים ספק לבד, באמצעות חיפוש בגוגל או דרך שווקים אחרים, תוכלו רוצה לוודא שאתה זוכר את הקריטריונים שנדונו לעיל ושהספק הנכון לא רק מספק את המוצרים שאתה צריך, אלא גם שותף משתלם ואמין לעסקי המשלוחים שלך.

כאשר אתה בוחר ספק כדי לעזור לך בניהול העסק שלך, אתה רוצה למצוא אחד שיספק מוצרים באיכות גבוהה לצרכים שלך. בין אם דרופשיפינג היא אסטרטגיה יעילה תלוי בצרכים העסקיים שלך. אתה יכול לפנות לספקים באמצעות הודעה ישירה אל לברר.

זה אומר לעבוד עם מספר ספקים לפני שתתחיל את העסק שלך

כדי לעזור להבין את איכות המוצרים שאתה מקבל בהזמנות הבדיקה שלך. לכל מוצר מידע על משלוח שונה, כך שתמצא את כל מה שאתה צריך לדעת בדף פרטי המוצר של DropnShop. תוכלו גם להשוות מוצרים מספקים שונים במהלך תהליך הבחירה, כך שתוכלו לגלות אילו מהם מתאימים ביותר לעסקי הדרופשיפינג שלכם.

אם אתה מעוניין בסוג זה של עסקי מסחר אלקטרוני

ייתכן שאתה תוהה מאיפה להתחיל. הספקים הם חלק קריטי בתהליך הגשמת דרופשיפינג בעולם הדרופשיפינג, לכן חשוב לעבוד עם שחקן ברמה עולמית כדי לוודא שאתה עובד עם שחקן ברמה עולמית. יותר מ -16 מיליון מוצרים מוסמכים סיטונאיים זמינים בכל הנישות: ציוד לחיות מחמד, תכשיטים, שעונים, מוצרי אלקטרוניקה, עיצוב לבית, הלבשה ועוד.

מלאי מקור

הוא פלטפורמה להגדיר ולהשכח אותה המספקת את כל מה שאתה צריך כדי להפוך את עסק המסחר המקוון שלך לאוטומטי. מקור מלאי תואם למעל 25 פלטפורמות מסחר אלקטרוני, כולל למעלה מ -230 סיטונאים ותוכלו לשלב אותו במלאי הספקים שלכם ולייבא מוצרים לרמת המלאי של החנות המקוונת שלכם.

שילוב עם פלטפורמות מסחר אלקטרוני כגון Shopify

BigCommerce, WooCommerce, GrooveKart, CommerceHQ ו- Dropified מטרתו לספק לכם את כל כלי הדרופשיפינג הנחוצים לכם לניהול עסק מצליח. יש הרבה אוטומציות מועילות ב- Dropified, שהיא אידיאלית עבור מוכרים שרוצים לפתח מותג משלהם. Salehoo היא מדריך של חברות סיטונאיות וכלי משלוח נהדר dropsh לחקר שוק.

תפריט נגישות