מתנות ליולדת שאסור לפספס

אנחנו אוהבים את האימהות שלנו ורוצות להפתיע אותן במתנות ליום האם, אבל רכישת מתנות היא לא תמיד הדבר הכי קל. אם ביום האם או ביום ההולדת שלה אתה מחפש אם או אם טרייה בפעם הראשונה, אנו מציעים לחפש משהו שיקל על שם התפקיד החדש שלך. מצאנו כמה מתנות יצירתיות ליום האם, חג המולד ויום הולדת לאמהות טריות עם סטייל.

בחירת מתנות לאמהות טריות יכולה להיות קצת קשה

כי מצד אחד אתה רוצה שיהיו מעשיות ופונקציונאליות ויפחיתו את הנטל של רבים מהגורמי הלחץ החדשים שלהן בחיים. משאבי אמהות וחיים בריאים לבית ולמשפחה 35 מתנות שימושיות וייחודיות לאמהות טריות פורסם על ידי שרה קנדל אם אתה מנסה למצוא את המתנה המושלמת לאמא הטרייה בחייך, אתה נמצא במקום הנכון. צילום של תינוק שזה עתה נולד יכול להפוך לזיכרון משפחתי יקר לכל החיים.

הראה לתינוק עד כמה אכפת לך מאחת המתנות השימושיות והמתחשבות האלה שיהפכו את חייך לקלים יותר

לתינוקות מגיעה כל האהבה והתשומת לב שבעולם, ומתנות לאמהות יכולות לעזור להן להרגיש מפונקות ואהובות. להלן כמה הצעות למתן הורים שאיבדו תינוק כדי לתת למשפחה האבלה לדעת שאתה אוהב אותם.

מתנות לאהדה הן רעיון להורים המתאבלים על אובדן ילד צעיר

הצעות אלה למתנות להורים שאיבדו תינוק מציעות דרך לעזור למשפחה האבלה לזכור את התינוק. מתנות אלה מיועדות להורים לתינוק אבוד, בין אם נולדו מתים, מוות תינוקות ובין אם איבדו ילד גדול יותר.

עבור כולנו

יש ים עצום של שולחנות ערבוב קמים, אמבטיות בועות, קרדיגנים אופנתיים ובריכות שחייה כדי למצוא את המתנה המושלמת לאמא. יש כל כך הרבה זיכרונות נעימים בשבילה, ומתנות כמו "זכור אותי" מעבירות רגשות אהדה ונועדו לסייע בניווט בתהליך. אם המתנות שנתת להוריך אינן מספיקות, אין די בהן כדי להתאים אישית מתנה סנטימנטלית.

אם תוכל לתת לאמא בקבוק יין נחמד

תוכל גם להציע לה מנוי יין בכדי לשמור על זרימת היין לאורך כל החודש. בדקנו מאות מוצרים שאושרו על ידי אמא, שבמקרה עשו את המתנה המושלמת, החל משמיכות משוקללות וכלה במייבש שיער אובססיבי שהאינטרנט התפוצץ איתו. להלן ההמלצות שלנו ל -60 המתנות הטובות ביותר לאמא שהיא בטוח תאהב.
למידע מורחב אודות קלמנטינה מתנות ליולדת ומתנות ליולדת שאסור לפספס באפשרותך לבקר ב- klemantina.com

רכישת מצרכים

היא אחת המשימות שדורשות זמן רב ביותר לאמא, שבוע אחר שבוע. עם השירות החדש של וולמארט, הם נותנים מתנה נהדרת לאם שמחפשת דרך קלה לשלוח מצרכים הביתה. יריבתה של אמזון - פריים עכשיו - עולה 12.95 דולר לחודש או 98 דולר לשנה. אז בהתאם לתקציב שלך, אתה יכול גם לקבל מנוי חודשי או שנתי.

כשאתה רואה את אמא שלך ביום האם השנה

זה יהיה קשה במיוחד מכיוון שלא נצליח להפגיש שלושה דורות בצילום אחד. רוב הצלמים אוהבים תמונות של יילודים, אבל אם התינוק בן פחות משבועיים, העניקו את המתנה הזו למישהו שיכול לייעץ לגבי קביעת פגישות עם אמא. הנקה עם בצל שום הרבה יותר קלה לאמהות טריות, אבל הן נוטות לגרום לתינוקות שזה עתה נולדו בררנים.

זה מה שהופך את אמך לייחודית

אז השתמש בזה כנקודת מוצא ואל תבין את זה לא נכון. אמהות לא תמיד מודות בזה, אבל הן עושות את זה לילדים שלהן והן הופכות לאישיות בכל הנוגע למתנות חג המולד. בין אם מדובר במתנת סבתא ובין אם במתנה מיוחדת ומשמעותית ליום האם, לספר לאמא שלך מה חסר לך מכה בדיוק בפתק הנכון.

כשיום האם עולה מדי שנה, אני מבלה אותו בזכירת אמי ועושה דברים כמו צפייה בסרטים האהובים עליה, ביקור במקומות בהם ביקרנו יחד וכו '. משפחות רבות חוגגות זו את זו מדי שנה.

כשאת אמא חדשה

הכל יכול להרגיש מהמם: האכלה בלילה מאוחרת, חיתולים מלוכלכים אינסופיים, החלמה גופנית משלך והמתח הנוסף של מגיפה. "מתחם תעשיית התינוקות", כדברי סאדי שטיין, הסופרת, האסטרטגית והתורמת לאמא הטרייה, הוא "עצום ומתמחה, עם מוצרים שלדעתכם אי אפשר לדמיין" וקל לאמהות טריות להציף אותן היטב -מתחשבת אך מתנות לתינוקות מיותרות, אבל שטיין אומרת שיש לה סלידה פילוסופית מדוע פרצה את ספרי התינוקות שהוכנו מראש באמזון.

למרות שהתרחקות חברתית עשויה למנוע ממך לתת את המתנות שלך ביד השנה

עדיין ישנן הרבה מתנות ייחודיות ומתחשבות שתוכל להעביר עד פתח ביתך. עורכת Yahoo Life Chassie Post הצטרפה להודה וג'נה כדי לשתף כמה מהטיפים המובילים למתנות יום האם של הרגע האחרון לאמא שלך (או לכל דמות אם אחרת בחייך) שכולם יאהבו הבוקר. כדי לברר מה אמהות טריות רוצות שאלנו אמהות טריות ומנוסות על דברים שאמרות יעזרו להן לעבור את המעבר לאמהות קצת יותר חלק - כולל הרבה מהדברים שכבר יש להם וכמה דברים שילדים יכולים לפנות אליהם כדי להפוך את שלהם חי יותר קל.

היא אוהבת להירגע עם כוס יין וליהנות מתכשיט מפואר, על פי עורך Yahoo Life צ'אסי פוסט. המטרה כאן היא לקלקל אותם ולגרום להם לישון ולשכוח מהעולם שבחוץ, וזה קל. אם אין לה, היא רוצה אחת.

תפריט נגישות