מדבקות שם לקראת השנה החדשה

אם אתה רוצה לשלוח משאלת ראש השנה אז אנחנו כאן כדי לעזור לך ליצור מדבקות ברכה משלך ב- WhatsApp ולשלוח אותן לחברים ולמשפחה שלנו. משתמשים רק צריכים להקיש על "הוסף לוואטסאפ" כדי להשתמש במדבקה "שנה טובה 2021". חלונות קופצים לאישור מופיעים על המסך, ולאחר הקשה על "הוסף" מתווספות שלוש מדבקות לאפליקציה.

עבור לקטע מדבקות WhatsApp, לחץ על סמל האימוג'י בסרגל הצ'אט ובחר באפשרות המדבקה. משתמשים יכולים להקיש על הסמל ואחריו על סמל המדבקה ב- WhatsApp כדי לגשת לחבילת המדבקות. על המסך מופיע אישור על כך שנוספו מדבקות 'שנה טובה 2021' לוואטסאפ.

אם אינך יכול למצוא חבילת מדבקות מתאימה בקטע מדבקות וואטסאפ, לחץ על האפשרות עוד מדבקות למטה. ישנן מספר דרכים להפיץ מדבקות מצחיקות ויצירתיות באמצעות WhatsApp. אחת התכונות ש- WhatsApp הציגה בשנה שעברה היו מדבקות אנימציה.

תכונה זו מאפשרת למשתמשים לשתף ולקבל מדבקות מגניבות בתוך האפליקציה עצמה או עם אפליקציות של צד שלישי

יש הרבה חבילות מדבקות של WhatsApp בחנות Google Play, אבל הבחירה הטובה ביותר יכולה להיות מסובכת. את תהליך הורדת המדבקות בפלטפורמה ניתן למצוא כאן.

ניתן גם להוריד אפליקציות אחרות ולהוריד מדבקות כלולות באפליקציה

פייסבוק היא אחת מרשתות הפלטפורמה הטובות ביותר ומציעה מגוון עצום של מדבקות לשנה החדשה. גלה את האוסף הטוב ביותר של מדבקות שנה טובה 2021, מדבקות ברכה לשנה החדשה, מדבקות ספירה לאחור, מדבקות חג שמח, מדבקות תודה ומדבקות להתראות 2020 ב- WhatsApp.

אולי אין לווטסאפ את כל המדבקות הפאנקיות לברך את יקיריהן

אבל זה לא מונע ממפתחים עצמאיים לעצב אחת לאנשים. זוהי אחת הדרכים הקלות ביותר לברך את יקיריכם בעזרת מדבקות, מדבקות מונפשות ו- GIF באמצעותן תוכלו לשתף את חבריכם ומשפחתכם ברצונות השנה החדשה שלכם. במצב חג תוכלו לאחל לחברים הקרובים לכם חג נעים עם המדבקות האלה.

פלטפורמות העברת הודעות ורשתות חברתיות שונות הגיעו עם מדבקות בלעדיות

קובצי GIF, אימוג'ים ועוד כדי לשלוח איחולים ושנה טובה לאהוביהם עד 2021. ראינו שפע של אפליקציות המספקות מדבקות, גיפים. ואימוג'ים לאחל שנה טובה 2021. עכשיו אתה יכול לספק קטלוג ענק של מדבקות WhatsApp לשנה החדשה.

סעיף זה מכיל מדבקות קיימות וחדשות כאחד. בכל חבילה יש מאות מדבקות בקטגוריות שונות לבחירה. לכל מדבקה באריזה יש עיצוב מבריק.

ל- Hike יש אוסף עצום של חבילות מדבקות המוקדשות למדבקות הליכה ואפשרויות צ'אט

ויש הרבה חבילות מדבקות לערב השנה החדשה. תוכל גם להוסיף תמונה וטקסט אישיים לשנה 2021. אפשרות זו מפנה אותך לחנות Google Play או App Store כדי לקבל המלצות על אפליקציות שהן אפליקציות מדבקות לשנה החדשה.

שיטות פופולריות לכך הן שליחת תמונות וטקסטים עם מצב רוח אחר לגמרי או הרצון לשלוח משהו עם מדבקות

אפליקציות כמו Hike מגיעות עם צרור מדבקות המותקנות מראש, אך ל- WhatsApp אין חנות מדבקות משלה. בנוסף, WhatsApp עבור iOS אינו תומך באפליקציות של צד שלישי להורדה.

להלן כמה טיפים מועילים שיעלו אותך ב- WhatsApp לפני חצות. התקווה היא ש -2021 תסיים את כל הבעיות שהכניס 2020 לחיינו. אנשים באים והולכים בחיינו, וכך גם לגבי חייך בשנת 2020.

למרות שחשוב לשמור על ריחוק חברתי, אנשים מצפים לתחילת שנת 2021. תקבל מדבקות WhatsApp מותאמות אישית לאחל לך המעגל הקרוב ביותר שלך לשנה 2021. בהצלחה תלווה אותך בכל צעד ושעל וביתך יתמלא באושר.

עם כל כך הרבה הגבלות ואיסורים במקומות שונים בעולם

סביר שאנשים יתאפקו יותר בחגיגת ערב השנה החדשה, אך עדיין ניתן להשתמש במדיה חברתית כדי ליצור קשר עם יקיריהם. כדי להפוך את החוויה למעניינת יותר, פלטפורמות העברת הודעות רבות, כולל טיול, מגלגלות מדבקות לשנה החדשה כדי לעזור למשתמשים לאחל למשפחתם ולחבריהם טוב. ענקיות המדיה החברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם פרסמו גם אפקטים חדשים של AR, המתאימים למשתמשים להשלים את הסיפורים שלהם.

החל מה -11 בפברואר, משתמשים יכולים ליהנות מחוויה נושא חגיגית עם ארבע פונקציות שונות בפייסבוק. חלקם מצחיקים ומזדמנים, מברכים זה את זה באימוג'ים, אחרים מתרגשים. כחלק מהסיפורים המשמשים השנה, יש מדבקת שור לכל אחד מהסיפורים.
למידע נוסף אודות מדבקות שם כדאי להעיף מבט ב- myheartshop.co.il

אם אתה מתקשה לכתוב הודעה מעומק הלב לחברים, משפחה ועמיתים, Whastapp נחלצה. Kung Hei Fat Choi Xin Nian Kuai Le (Hei Fat Choy Kiong He Huat Tsai) xin Nian Kuai Le היא דרך לחלוק ברכות לשנה החדשה הסינית. רוב האנשים רוצים שפות אם אחרות כמו סינית, קנטונזית ומנדרינית.

WhatsApp קיבלה עדכונים רבים לאורך השנים, אך תכונת WhatsApp Sticker החדשה היא אחד העדכונים הגדולים ביותר שהאפליקציה קיבלה עד כה. בערב השנה החדשה אשתקד נשלחו 7.5 מיליארד הודעות עצומות דרך האפליקציה, מה שגרם לאפליקציה להיסגר במשך שעות.

כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר, הסר את התווית המקורית מהיין והדבק את התווית על התווית הקיימת אם ברצונך לשמור אותה. השתמש בתפר בקבוק כדי להסיר את התווית בקצה התווית.

תפריט נגישות