חיפוש רופא שיניים

כדי למצוא רשת של רופאי שיניים באזור שלך, Delta Dental Premier מציעה רשת שיניים מקומית וארצית המשתרעת על פני ארצות הברית ופוארטו ריקו. אם אינך חבר, תוכל לחפש ולראות רופאי שיניים ברשת השיניים Sun Life (r). אינך מחויב להיעזר ברופא שיניים ברשת, אך אתה מוזמן לבקר באחד מרופאי השיניים המוסמכים שלנו ברשת כדי לגלוש ברשת שלנו. מצטערים, אבל המערכת שלנו מתקשה למצוא תוצאות עבור מזהה הקבוצה.

לחץ כאן

כדי לחפש בספרייה המקוונת שלנו עבור רופאי שיניים ברשת שלנו. אם אתה זקוק לטיפול מיוחד, רופא השיניים הראשי שלך יכול להפנות אותך למומחה שיניים דרך Sun Life Dental Network. השתמש בקישור הזה כדי לגלות אילו רופאי שיניים משתתפים בפאנל הסגור של EPO ובתוכנית EPOTM.

 

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר - ובחינם!

עם יותר מארבעה מתוך חמישה רופאי שיניים משתתפים

Delta Dental Premier מציעה רמה חסרת תקדים של הגנה על המטופל. חולי דלתא יופנו ליותר מ-4,000 רופאי שיניים משתתפים במישיגן, אוהיו ואינדיאנה. רופאי השיניים של דלתא מובלים על ידי יותר מ-4,000 רופאי שיניים משתתפים במישיגן ואוהיו וכן באינדיאנה.

 

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר - ובחינם!

שתיית מים יכולה לעזור להפחית את הסיכון שלך

ואתה ורופא השיניים שלך יכולים לעבוד יחד כדי למצוא את הפתרון הטוב ביותר לטווח ארוך עבורך. זכור כי ניתן לאבד שיניים ראשוניות ושיני חלב לפני גיל 12. רופאי שיניים לילדים יכולים אפוא להכניס מגבלות גיל למטופלים ולהפנות אותם לרופא שיניים כללי מגיל מסוים להמשך טיפול שיניים. כדי למצוא רופא שיניים, חפש באינטרנט רופא שיניים, בחר את מצב התוכנית שלך, הזן מיקוד והזן את האזור הגיאוגרפי שלך בסעיף למטה.

אם אינך משתמש בשירותי שיניים או מתקשה לספק אותם

מועצת הבריאות המקומית שלך או בית ספר לרפואת שיניים קרוב יכולים לעזור לך למצוא טיפול. לדוגמה, אם יש לך שאלות לגבי היגיינת שיניים, דבר עם רופא השיניים שלך. רופאי שיניים לילדים מתמחים בטיפולי שיניים לילדים קטנים ובעלי מוגבלויות.
למידע מורחב אודות חיפוש רופא שיניים באפשרותך לגלוש לאתר

אם רופא השיניים הכללי שלך אינו מספק את הטיפול הדרוש לך, הוא יכול להפנות אותך למומחה. לא כל אנדודונטולוגים מציעים שירותים אנדודונטיים, כך שאם יש צורך בשיני חלב ראשוניות, ניתן להפנות אותם לרופא שיניים לילדים.

כשאתה מחפש רופא שיניים חדש, אתה מחפש יותר מסתם מישהו שיצחצח שיניים. אתה רוצה לבחור רופא שיניים שיהיה חלק מכל צוות הבריאות שלך.

בחר עמיתי האקדמיה לרפואת שיניים כללית מ-Masterbox

כדי לראות רשימה של רופאי שיניים חברים שקיבלו את פרסי ה-FAGD או MAGD שלהם. אם התוכנית שלך מכילה את טיפול השיניים של Blue Cross Blue Shield של אילינוי (BCBSIL) לילדים, בחר BlueCare Dental עבור אנשי PPO לאומיים מסורתיים ברשת שלך. אם יש לה תוכניות טקסס BCBSTX שכוללות שמיכות שיניים לילדים, בחרו ב- bluecare רפואת שיניים עבור תוכניות אלה.

ספקי טיפול שיניים ראשוניים מפנים מטופלים לרופאי שיניים לקבלת טיפול וטיפול נוספים. חלק מספקי IHCP אינם ברשת (ראה תוכנית Healthy Indiana ו-Hoosier Care Connected עבור חברים).

הנה איך אתה ומשפחתך יכולים למצוא את ההתאמה הדנטלית הטובה ביותר

ביקורים קבועים הם המפתח לחיוך בריא, אז התחל עם פרטים התואמים את אורח החיים שלך ואת צרכי טיפול השיניים שלך. שתיית מים עם פלואוריד, הנקראת גם Natures Cavity Fighter, היא אחד הדברים הקלים והמועילים ביותר למניעת עששת.

 

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר - ובחינם!

The Health Care Services Corporation

a Mutual Legal Reserve Company (HCSC) היא בעלת רישיון עצמאי של ה- Blue Cross Blue Shield Association, ארגון בריאות המתקשר עם Medicare ו-Medicaid כדי לספק הטבות לנרשמים של Medicare ואילינוי Medicaid . טיפולי שיניים המוצעים בארצות הברית עשויים שלא להיות מכוסים בתוכנית שלך.

אם התוכנית שלך מציעה הטבות למבקרים ומטיילים מחוץ למדינה

השתמש בקישור זה כדי למצוא ספקים שתוכל לראות במישיגן, אינדיאנה או אוהיו. השתמש בקישור זה אם ילדך חבר בתוכנית זו. תוכנית בריאה במישיגן לנשים הרות ורופאי שיניים: השתמש בקישור אם אתה חבר בתוכנית זו לנשים הרות ורופאי שיניים.

ניתן לזהות, לטפל ולהיחשב הכרחית למניעת בעיות שיניים בילדים מינקות ועד גיל ההתבגרות, לרבות צרכים בריאותיים מיוחדים, לבעיות כגון עששת, שיניים עקומות חסרות או צפופות מדי.

אם אינך חושב ש-BCBSIL תתאים לצפיות שאתה מוצא באתרים אחרים (למשל, עיין בקבלות שלך כדי לאשר שהתוכנית שלך מציעה הטבות למבקרים ולנסיעות.

 

תוכלו לבצע חיפוש מרפאת שיניים דרך אתר החיוך שלי My Smile

המציע שירותים של חיפוש רופא שיניים מומלץ עבור משתמשי האתר - ובחינם!

תפריט נגישות