הפקת אירועים לחתונה

צוות מתכנני החתונה הבריטי והבינלאומי שלנו יבטיח שיום החתונה שלכם יהפוך לחלום שלכם שהופך למציאות מתוחכמת, זוהרת ומהממת. כל חגיגת חתונה מתחילה מהרצון ליצור דימוי אגדות לכבוד הולדת משפחה חדשה. לבני הזוג ולמתכנן האירועים שלהם יש חזון ועזרה יקרה של צוות מומחה אחר כדי להגשים את החלום הזה.

ארגון

הוא המפתח לעריכת אירוע מפורט כמו החתונה שלך. אנו מפתחים סקיצה מפורטת, הכוללת מסורות, ערכות צבע מותאמות אישית, מתכנני חודש אחר חודש ופרטים נוספים כיצד תרצה לעצב את יום החתונה שלך. אנו מתחילים בחיפוש אחר מיקומים ושירותי הפקות אירועים מהשורה הראשונה שמגשימים את חזון החתונה שלכם.

הפקות אירועים לאחר פגישת הייעוץ

אנו נותנים לזוג החתונות שלנו שבוע שלם לערוך ראיונות נוספים עם חברות בידור אחרות כדי להבטיח שלא תרגיש לחץ לקבל החלטה כדי שתדע מה אתה מחפש לפני שנצא הזמינו את האירוע שלכם. בסיבוב התכנון השני שלנו, אנו בוחנים את כל הפרטים הקטנים המרכיבים את יום האירוע שלכם כדי לראות היכן יש חורים והיכן יש צורך ברעיונות יצירתיים כדי לגרום לאורחים שלכם להרגיש מעורבים ומהנים. צור קשר עוד היום עם פרובנט הפקות אירועים כדי לדון בתכניות החתונה שלך או בתכנון אירועים עם אחד מתכנני החתונה או מארגני החתונה שלנו כדי לדון ברעיונות החתונה ובצרכי הבידור שלך.

צור והפיץ את מסלול יום החתונה למסיבת החתונה ולמוכר. לתאם עם מנהל הקייטרינג, מנהל הטקסים, צלמים וספקים אחרים המעורבים ביום החתונה שלך. נוכחות רכז החתונה לאירוע של חמש שעות לפחות ולפגישת מוכרים.

אמטיסט הפקות אירועים הינה חברת הפקות ועיצוב חתונה בשירות מלא. האפשרויות כוללות תכנון חתונה מלא, ניהול אירועים, שירותי עיצוב וקישוט. פרובנט הפקות אירועים היא עוד חברת תכנון ועיצוב חתונה בשירות מלא הממוקמת בישראל, בראשון לציון.

חברה בשירות מלא לתכנון חתונה ועיצוב אירועים

המורכבת מאנשים נלהבים ומכווני עיצוב. סקיי הפקות אירועים הינה חברת אירועים המתמחה בייצור קישוטים לחתונות גדולות, גאלות תאגידיות ומפגשים חברתיים אינטימיים. סקיי התפתחה לחברת עיצוב והפקת אירועים עולמית שהוקמה על ידי צוות אם ובת המפיק אירועים בלוס אנג'לס, ניו יורק, קוריאה, פנמה, מקסיקו ומדינות אחרות.

הלקוחות שלנו הם לא רק אנשים שאנו מתכננים אירועים עבורם

הם אנשים שחשובים לנו. חברה השואפת ליצור אירועים וחוויות המחבקים את מה שהלקוחות שלה רוצים ליהנות ולשתף את האורחים שלהם. סקיי הפקות אירועים עובדת עם ידוענים ידועים ולקוחות יוקרתיים וגאה להציע ללקוחותיה את אירוע החלומות שתמיד דמיינו.

בתור פרובנט אנו מציעים הפקות שירות מלא כגון חתונות

ממתקים, חבוש 16, חגי תאגיד, תצוגות אופנה, בר מצווה ועוד. אנו מתמחים בסוף שבוע חתונה רב יומי בו אנו מארגנים מסיבות קבלת פנים, ארוחות חזרות, אירועי אירוח ובראנצ'ים לאורך כל היום.

הפקות אירועים לחתונה עם אורות

בימת סאונד ורחבת ריקודים היא משימה עצומה הדורשת מספר מספיק של צוותי הפקה באתר מדי יום. אירועים אלגנטיים של פרובנט מציגים את מוצרי החתונה של אנשי מקצוע בישראל כולה שמציגים את המוצרים שלהם, ואנו מבטיחים שלא תצטרכו עוד דבר כדי לתכנן את חתונת החלומות שלכם. אם אתם עובדים על תקציב הדוק לתכנון חתונה, תאהבו את אפשרויות ה- DIY ואם יש הרבה פרטים נוספים, אפשר לתכנן הכל בעצמכם.

היוצא מן הכלל היחיד לכך

הוא אם יש לך מתכנן חתונות על הסיפון שיוכל לרכוש איתך את הפריטים ולתאם את הלוגיסטיקה, אך האמת היא שכמתכנן זה עובד טוב יותר וזול יותר ויותר מעשי. לעבוד עם אחד מספקי הייצור המיוחדים. ללא קשר למספר העובדים שהוקצה לאירוע, אתה יכול להיות בטוח שלספק ההפקה יהיה צוות סביר ביום החתונה שלך.

לחברות הפקה איטלקיות בדרך כלל אין להקות כבחירה ראשונה עבור ספקי הפקה, לכן הקפד להציג את הלהקה וכיצד הן יעבדו על החתונה. אם הלקוח מסכים, המוכר יכול לדמיין שהוא משמש כקישור בינו לבין הלקוח כדי להבטיח אירוע חלק.

כריסטינה ורג'ר תכנון וייצור אירועים הוא מתכנן אירועים בשירות מלא ומתכנן חתונה עבור ניו יורק. הפקה היא חברת תכנון, שיווק וייעוץ לאירועים. הכוח המניע מאחורי החברה היא מתכננת האירועים המכובדת והפופולרית כריסטינה וגרס.

יש לה רקע באמנויות

והזמן שבילה לחקור את העולם עיצב את גישתה לתכנון החתונות, תוך שהיא שוזרת פרטים חשובים בהיסטוריה של הזוג, בחיקו ובחגיגותיו. כל אירוע מספר סיפור ייחודי על הזוג שאנו חוגגים, אך אין שניים זהים. פרובנט מבטיחה עיצוב תאורה יצירתי וטכני שמביא את החזון שלך לאירוע פשוט ואלגנטי או פזרנות מלאה לחיים.

ניתנת ייעוץ הפקות אירועים לחתונה לאורך כל תהליך תכנון החתונה. כשהכלה הולכת במעבר בשמלת הכלה שלה עם אבני חן, חרוזים, אפליקציות ורכבת, היא נראית כמו נסיכה מודרנית.

תפריט נגישות